آموزش

ساخت سوپر گروه در تلگرام

اگر شما هم مایل به ساخت یک سوپر گروه در اپلیکیشن تلگرام هستید، با ما همراه شوید.     به گفته تلگرام، گروه های تلگرام همیشه یک قدم جلوتر از سایر ویژگی های تلگرام هستند و به احتمال خیلی زیاد شما تا به حال تجربه مدیریت یک گروه را در تلگرام داشته اید و از کم بودن تعداد اعضا و تک مدیره بودن گروه رنج می بردید یا ناراضی بودید. به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ حال تلگرام قابلیتی جدید به نام فوق گروه را به قابلیت های خود اضافه کرده است که به وسیله آن می توان گروه هایی با هزارعضو داشت و دیگر نگران محدود بودن تعداد اعضای گروه نبود. کاربران جدیدی که به گروه اضافه می شوند، قادر خواهند بود تاریخچه پیام های موجود در گروه را مشاهده کنند. پیام هایی که توسط مدیران پاک می شود، دیگر برای سایر اعضاقابل مشاهده نخواهد بود. کاربران عادی قادرخواهند بود تنها پیام های خود را حذف کنند. سوپر گروه ها به صورت پیش فرض mute هستند تا به دلیل بالا بودن تعداد تعاملات در گروه، مزاحم کاربران نباشند.
فعال سازی و تبدیل گروه به سوپرگروه:برای این کار کافی است تلگرام تان را به روز و سپس از بخش تنظیمات گروه روی Upgrade to supergroup کلیک کنید.
مدیران گروه:به طور عادی کاربران در گروه های تلگرام قادرند دوستان خود را به چت گروهی بیفزایند یا نام گروه را تغییر دهند اما این روند با قابلیت دیگری که به تلگرام اضافه شده است، دچار تغییر می شود. این قابلیت، مدیریت بیشتر روی کاربران گروه و قابلیت افزودن مدیر برای گروه تان است. ویژگی که خیالتان را در زمان آنلاین نبودن راحت می کند و می توانید امر مراقبت و مدیریت گروه هایتان را با دوستان و مدیران دیگر تقسیم کنید. این ویژگی می تواند بسیار کاربردی باشد چرا که با فعال کردن حالت restricted mode یا حالت محدود، می توانید دسترسی سایر کاربران را برای افزودن افراد دیگر به کانال ببندید و تنها به مدیران اجازه افزودن دیگران را به گروه تان بدهید. پس دیگر نگران ورودهای ناخواسته کاربران به گروه تان نخواهید بود و همه چیز در کنترل شما خواهد بود.