داستان مصور «زال و رودابه» از انتشارات موسسه خراسان رونمایی شد

کتاب مصور زال و رودابه با  حضور سید مصطفی حسینی نویسنده این اثر پی نمایی شده که  با اقتباس روشن از داستان شاهنامه  حکیم فردوسی خلق شده است  در حاشیه نمایشگاه کتاب پایتخت پس از بحث و بررسی کارشناسان و فعالان عرصه صنعت پی نما رونمایی شد.
به گزارش خراسان، با حضور کارشناسان صنعت پی نما در کشور در پایان همایش هم اندیشی بررسی جایگاه کنونی و چشم انداز صنعت پی نما در ایران  آخرین اثر پی نمای منتشر شده در موسسه انتشاراتی خراسان با عنوان زال و رودابه رونمایی شد.
حسن مهدیان مدیر انتشارات فرهنگی خراسان نیز طی سخنانی اظهارداشت: تا کنون 5 اثر پی نما با موضوع داستان‌های شاهنامه در موسسه خراسان منتشر شده و 5چاپ مجدد این آثار گویای آن است که این آثار با اقبال مواجه شده است.
وی افزود:برای صنعت شدن پی نما در کشور دو مشکل کمبود نویسندگان حرفه ای  و شناخت جامعه برای فروش را داریم به طوری  که بعضا دیده می‌شود مخاطب تا پیش از باز کردن کتاب، محتوای کتاب جذبش نمی‌کند ولی با تورق آن علاقه مند می‌شود.سید مصطفی حسینی نویسنده و پی نما کار اثر زال و رودابه نیز با اشاره به اینکه برای رسیدن به سبک ایرانی اسلامی در عرصه پی نما نیازمند خلق و ارائه آثار زیادی هستیم گفت: آنچه باعث شد مانگاها به عنوان یک برند ژاپنی مطرح باشد تولید آثار زیاد طی مدت زمانی طولانی است بنابراین با کثرت تولید محصولات با کیفیت به طور قطع روز به روز به سبکی ایرانی تردست خواهیم یافت. این کارشناس عرصه پی نما افزود: فعالان عرصه رسانه و صنعت پی نما به غرفه انتشارات خراسان دعوت شدند تا زمینه همکاری‌ها در زمینه خلق آثار کیفی را مورد بررسی قرار دهند.