حرف‌مردم

کسانی که برای یک شب هتل خوابیدن استانداران لجشان درآمده وقتی احمدی نژاد با فامیلش از جیب ما رفت آمریکا چه کار کردند؟!
پیرو حرف بعضی ها که معتقدند هزینه اسکان استانداران در هتل مجلل ناچیز است، باید بگویم پول بیت المال ناچیز و باچیز ندارد.
این طور که از سخن بعضی از عزیزان برمی آید و از فیش های چند ده میلیونی دفاع می کنند و آن را قانونی جلوه می دهند بعید نیست به زودی به سراغ من نوعی و امثال من که زیر یک میلیون دریافت می کنیم بیایند و برای ما به دلیل بی عرضه بودنمان پرونده تشکیل بدهند!
آقایی که در ستون حرف مردم درباره حقوق شرکت نفت گفته اند بگویم که شوهر بنده با مدرک فوق لیسانس استخدام نفت است ولی با داشتن شرایط سخت حقوق ماهانه 2.5 میلیون می گیرد آن هم در آن شرایط پرخطر و گرم و دور از خانواده! اگر حقوق بالایی هم هست با شرایط کاری که آن ها دارند و هر لحظه خطر انفجار در پالایشگاه ها و هوای آلوده پر از گاز برایشان زیاد نیست.
نماینده محترم اصفهان، شما که می فرمایید مفت کار می کردید، کسی شما را مجبور به کار مفت نکرده است. اگر برای رضای خدا و مردم بوده، لازم نیست مطرح کنید. کار خود را بی اجر و پاداش نکنید!
آقای قاضی زاده چطور آقای حدادعادل می گوید دولت در انتخابات دخالت کرده و سند و مدرکی ندارد جرم نیست حالا که جناب آشنا صحبتی کرده جرم است؟!
خیلی دوست دارم یکی پیدا شود به شریعتمداری بفهماند که عامل این همه مشکلات مردم افکار بسته و اشتباه امثال خودش و همفکرانش در طول این چهار دهه بوده و روحانی زورو نیست که به آنی اعمال و رفتار عصر حجری آن ها را از افکار مردم و سیاستمداران دنیا پاک کند.
این جانب از تمام مسئولان ارشد قضایی استان خراسان بابت اعدام سریع قاتل طلافروش مشهدی در مفتح 4 که بعد از 200 روز حکمش را در ملاء عام به اجرا گذاشتند تقدیر و تشکر فراوان می کنم. امیدوارم که درس عبرتی باشد برای دیگر کسانی که هوس انجام کار خلاف قانون و شرع خداوند را دارند.
منتظر مجازات فائزه هاشمی از سوی قوه قضاییه هستیم.
 از آقای امین رئیس سابق بیمه خواهش می کنم متن استعفا و عذرخواهی از ملت را در اختیار ما قرار دهند تا ما نیز به وسیله آن متن دلنشین به دلیل دریافت حقوق چند ده هزار تومانی از خانواده هایمان عذرخواهی کنیم.
چرا استاندار خراسان رضوی و دادستان مشهد در قبال سپرده گذاران میزان سکوت کرده اند؟ چرا بانک صادرات سپرده ما را پس نمی دهد؟ چرا تاوان کوتاهی بانک مرکزی در نظارت بر موسسات را مردم باید پس دهند؟
لطفاً به مشکلات سپرده گذاران میزان توجه جدی شود. این بی اعتنایی شایسته مردم نیست. تمام سپرده گذاران با مشکل معیشت دست و پنجه نرم می کنند.
 آقای رنجبر، اگر بهترین هتل های مشهد جای عالی ترین مقام هر استان کشور نیست پس جای چه کسانی از مردم ایران است؟! شما یا مغرض اید یا... چه عرض کنم!
آقای آشنا، مردم مشهد به کسانی که نمی شناسند و فقط تأیید شده رئیس دولت اصلاحات به نام لیست امید بودند رأی ندادند، بلکه با فهم خودشان، نمایندگانشان را انتخاب کردند. آقای آشنا کار شما فقط متهم کردن است. هنر دیگری ندارید!
از مسئولان دلسوز و زحمت کش استان تقاضا داریم با توجه به کوهستانی بودن روستای فتح آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان فردوس و هم جواری با چند روستا با فاصله نزدیک در خصوص گازرسانی این روستاها و رفع مشکلات موجود مساعدت کنید.
 اصلاح طلبان جلسه هماهنگی گذاشتند آن وقت تیتر زدید واگرایی اصلاح طلبان و همگرایی اصول گرایان؟!
سخنگوی دولت: آقای رئیس جمهور از لغو کنسرت های موسیقی مجوز دار ناراحت است! یکی به عنوان سخنگوی بنده بازنشسته آموزش و پرورش اعلام کند که من هم از این بابت ناراحت هستم.
 آقای قدوسی بنده به شما رای دادم ولی هر روز به دولت می تازید یکی از علل رای ندادن مردم به بعضی ها همین مسائل است. رهبر معظم انقلاب فرمودند با طرح ها و نظرات سازنده اقتصاد مقاومتی و عملی را احیا کنید. دولت و مجلس مشکلات را حل کنند. بیکاری و معیشت مردم مهم است به فکر ما کارگران باشید.
خدا رحمت کند شهید رجایی را. حالا به هر دلیلی اقامت مسئولان دولتی در یکی از گران ترین هتل ها چه توجیهی دارد؟ در سال اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساد را از دولتی ها شروع کنید.
می خواستم بدانم چه کسی باید بر کمپ های ترک اعتیاد و کارهایی که در آن جا انجام می شود، نظارت کند؟ 
مسئولان عزیز، اگر خودتان جوان دارید، رسیدگی کنید. این قهوه خانه ها مرکز فساد شده اند و به تازگی به صورت مخفی فعالیت می کنند و بیرون نگهبان و دوربین می گذارند و در را می بندند. خدا می داند پشت آن در بسته چه خبر است و جوانان مردم چه می کنند! 
بانک ها می گویند اسکناس نو نداریم! اسکناس های نو دسته دسته، در ساک ها و کیسه ها توسط واسطه هایشان خارج می شود و دور و بر بانک ها با درصدی گران تر به فروش می رسد! آیا این مسئله شرعی و قانونی است؟
خوشحالم از بودنت در کنار مردم، خراسان!
چه نسبتی است بین همایش اقتصاد مقاومتی در هتل های مجلل مشهد و ادعای نداشتن بودجه برای هزاران مسئله به عنوان مثال اداره مدارس و طرح های عمرانی نیمه تمام و بدهی بیمه ها و بی میلی برای پوشش دادن بیماری ها! 
خواهشمندیم شماره حسابی از وزیر نفت دریافت و از طریق صداوسیما و روزنامه ها به ما کارگران ساختمانی و سر گذر اعلام کنید تا ما هم بتوانیم مبلغی را از بین خودمان جمع آوری کنیم تا وزیر نفت محترممان بابت حقوق کارمندان خود تحت فشار نباشند و خدای نکرده اتفاقی برایشان نیفتد! چون قلب ضعیفی دارند!
در پردیس شهیدباهنر فرهنگیان بیرجند، با وجود کسر ماهانه 245هزار تومان از حقوق دانشجومعلمان، وضعیت غذا بسیار بد است و واقعا در حد یک دانشگاه نیست. در این هوای گرم بیرجند، خوابگاه ها کولر ندارد و کلی مشکلات دیگر. مسئولان هم فقط وعده می دهند و در جواب ما می گویند که می خواستید نیایید، کارت دعوت که برایتان نفرستادیم!
بیش از دو سال است که در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جوین درخواست سند مالکیت منزل مسکونی داده ام. هر موقع مراجعه می کنم، می گویند برو هفته بعد بیا، یا این که جواب درستی نمی دهند و تا الان هم نتیجه ای حاصل نشده است. 
آفرین به یادداشت آقای رنجبر راجع به هتل محل اقامت استاندارها. روزنامه باید فقط دنبال این چیزها باشد و نترسد. مردم هم به چنین روزنامه نترسی افتخار می کنند.
جوابیه اداره کل پست خراسان رضوی 
احتراما در پاسخ به درج مطلبی با عنوان «چرا ادارات پست برای صدور کارت ملی هوشمند 2800 تومان بیشتر از دفاتر پیشخوان هزینه دریافت می کنند؟» به استحضار می رساند تمامی هزینه هایی که در زمان پیش ثبت نام و تکمیل فرایند ثبت نام در ادارات پست دولتی از شهروندان دریافت می شود براساس تعرفه های تعیین شده ابلاغی به سراسر کشور است که این تعرفه ها در بخش دولتی شامل 2000 تومان هزینه پیش ثبت نام و 10هزار تومان تکمیل فرایند ثبت نام است (با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده) که 800تومان هزینه عکاسی را نیز شامل می شود، بنابراین مجموع هزینه های دریافت شده توسط پست کمتر است. علاوه بر این که تنها هزینه پیش ثبت نام در بخش غیردولتی چند برابر همین خدمات در بخش دولتی است.
روابط عمومی اداره کل پست خراسان رضوی