حرف‌مردم‌‌

آن برادر عزیز به منظور کمک و مساعدت برای درمان بیماری سرطان یا سایر بیماری ها مثل اکثر هموطنان عزیز می توانند به دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کنند.
جناب آقای علوی وزیر محترم اطلاعات که هر روز خراسان می خوانید، آیا تاکنون نگاهی هم به ستون حرف مردم و درد دل های مردم انداخته اید؟
در جواب کسی که گفته «قبض گاز ارزان است» ما هم اگر درآمد شما را داشتیم همین را می گفتیم!
در جواب فردی که از پسر و خانم همسایه گلایه کردند عرض کنم این عمل شما لطف و دلسوزی نیست بلکه سرک کشیدن به زندگی مردم و ارتکاب گناهی بزرگ یعنی غیبت کردن است!
آقایی که گفته ای باید قیمت گاز 50 برابر شود، می توانی بگویی حقوق ات چقدر است؟!
من هم مثل دوست عزیزی که گفتند شیرزنی در کنارشان دارند، باید بگویم شکر خدا در عین بدهکاری و بیکاری بهترین و فداکارترین زن دنیا را کنارم دارم. با وجود بدهی 30 میلیونی ام که به خاطر بی برنامگی من بوده نه تنها ترکم نکرد بلکه مثل کوه کنارم ایستاد. او بزرگ ترین نعمت خداست که امیدوارم لیاقت اش را داشته باشم.
نه عزیزم 50 برابر خیلی کم است صد برابر باشد که دیگر گله ای نباشد! خیلی متأسفم برایت که چنین پیامی ارسال کردی! آدم حسابی با این وضع بی پولی مردم همین قیمت گاز فعلی را نمی توان پرداخت!
کدخدایی در حد و اندازه ای نیست که درباره رفسنجانی اظهارنظر کند.
مسئولان کشور بهتر نیست برای مهدی هاشمی یک بیمارستان خصوصی داخل زندان درست کنند که دیگر بهانه ای برای بیرون آمدن از زندان و دید و بازدید و تفریح نداشته باشد؟ زندان برای مهدی هاشمی هتل شده!
واقعاً متشکرم که درباره نمایشگاه کتاب نیشابور مطلب تهیه کردید. مخاطب همیشگی شما هستم.
 وقتی برخی هیئت مدیره شرکت های شبه دولتی از بین خود  روسای بانک ها هستند و هر کدام در چندین شرکت سمت دارند و حقوق و کارانه دریافت می کنند، با وجود زیان ده بودن بانک ها آن ها حق کارانه خود را با استفاده از گردش مالی کاذبی که خودشان با وام دادن به شرکت های زیرمجموعه شان داده اند دریافت می کنند و مهم نیست که چه اتفاقی برای شرکت خواهد افتاد.
جناب خلیل موحد بدانید توهین به روزنامه وزین خراسان توهین به شعور خوانندگان این روزنامه است. واقعاً احساس شرم کردم با این اتهامات بی اساس. درود بر خراسان...
وقتی دولت در اقتصاد بیش از حد ورود کند شاهد این گونه مشکلات خواهیم بود. چون با اجرای هر طرحی ضرری به یکی از بخش های اقتصادی شرکت های وابسته یا منافع دست اندر کاران خواهد رسید. به نظر می رسد فعلاً منافع کشور مهم نیست.
«دخل و خرج» خیلی خوب بود اگر نویسنده مقاله کمی به مزایایی که برای اقتصاد کشور داشت توجه می کرد. ایشان به ورود اجناس قاچاق و میلیاردر شدن واسطه هایی که اقتصاد کشور را نابود کردند و کارخانه های ورشکسته و کارگران بیکار و دریافت نکردن مالیات از این همه واسطه و هزاران معایب دیگر نگاهی نینداختند. فقط به وعده ای که از طرف افراد غیر حرفه ای در صنعت بازاریابی شبکه ای داده شده اشاره کرده و دست به قلم شده اند. کاش کمی هم به فکر مزایای اقتصادی این طرح بودند و با مطالعه بیشتر دست به قلم می شدند.
من از کسانی که عازم کربلای معلی هستند خواهش می کنم زیر قبه امام حسین(ع) برای شفای من هم دعا کنند. جوانی هستم که تقریباً 20 سال است مریضم، واقعاً دیگر خسته شده ام. به احترام حضرت زینب(س) برایم دعا کنید!
احسنت به آقای موحد! حقیقت را راجع به این روزنامه گفتی!!
 نمایشگاه کتاب را بردند نیشابور، آبروی هر چه نمایشگاه است رفت! کتاب های آموزشی یک سالن است با تعداد محدودی ناشر! الکی 120 کیلومتر رفتیم!
مسئولان پیشگیری از مفاسد اجتماعی فکری برای اوضاع نابه سامان مواد مخدر فروشی در گرمه کنند. واقعاً اخبار نگران کننده ای به گوش می رسد.
آفرین به کی روش که با هیچ کس تعارف ندارد. به ویژه با آدم هایی که آویزان فوتبال هستند!
 خراسان ورزشی، یعنی واقعاً درست است صفحه ای را که به نام خراسان ورزشی می خریم دو صفحه کامل آگهی باشد!؟
آقای کورش شجاعی باید گوش شنوایی باشد که این دردها را بفهمد. این مطالب شما شاید همان لحظه تأثیرش را بگذارد اما دوباره فراموش می شود. پس رسالت شما ایجاب می کند که همیشه از آسیب های اجتماعی قلم بزنید. شاید به غیرت بعضی ها برخورد و عمق فاجعه را بفهمند. خدا شما را حفظ کند.
از رفتگران زحمت کش که برگ های زرد و خشک را از روی زمین جارو می کنند تا شهر زیباتر به نظر برسد، سپاس بی پایان دارم، خدا قوت!
لطفاً بازی نقش یاب مارپیچ را آسان تر طرح کنید.