انعکاس

جهان نیوز مدعی شد: به اعتقاد ناظرین سیاسی اختلافات درباره انتخابات شورای شهر تهران حتی از ریاست جمهوری هم بین دولتی ها و اصلاح طلبان چالش برانگیزتر است. از هم اکنون اختلافات جدی میان اصلاح طلبان در مرحله اول با خودشان و سپس با دولتی ها برای این مصداق که چه کسی شهردار تهران شود، به وجود آمده است.برخلاف صحبتی که در مورد صفدر حسینی فعلا مطرح شده، خاتمی بر شهردار شدن مهر علیزاده نظر دارد.این در حالی است که کارگزارانی ها به شدت اصرار دارند که محسن هاشمی به ساختمان بهشت برود و دولتی ها نیز به شهردار شدن آخوندی نظر دارند!
صبحانه آنلاین نوشت: بنابر آمار گمرک، در 11 ماه سال‌ جاری در مجموع 61 هزار و 77 دستگاه انواع خودروی سواری به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 49  درصدی را نشان می ‌دهد که این آمار از جمله نشانه های رشد قابل توجه فروش این خودروها در کشورمان است.
تابناک خبرداد : امیدوار رضایی گفت: تشکیل ستاد انتخاباتی محسن رضایی یک دروغ بزرگ است. احتمال می دهم این فضاسازی ها به دلیل موضع گیری های اخیر ایشان باشد، چرا که چندی قبل نامه ای استدلالی ودلسوزانه به آقای رییس جمهور نوشتند. نباید جواب منطق را با شایعه سازی داد. نظر ایشان درباره انتخابات تغییر نکرده و بارها ازایشان شنیده‌ام که گفته اند دعا کنید به برادران شهیدم ملحق شوم.