چهره ها و خبر ها

مریلا زارعی که سال گذشته برای «زیر سقف دودی» بهترین بازیگر زن جشنواره فجر شد، طبق گمانه زنی رسانه ها، احتمالا دستیار ابراهیم حاتمی کیا در فیلم سینمایی «پرواز به وقت شام» خواهد شد. در صورت قطعی شدن این همکاری، او پنجمین همکاری خود را با حاتمی کیا تجربه خواهد کرد.
 
 
 
 
 
 
امین حیایی این روز ها در تایلند در حال بازی در پروژه جدید عبدالرضا کاهانی است که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است. او به تازگی بازی در «دارکوب» بهروز شعیبی را به اتمام رسانده است و «انتهای خیابان مهر» را به کارگردانی کامران قدکچیان هم در نوبت اکران دارد.
 
 
 
 
 
 
«جفری راش» بازیگر نقش کاپیتان «باربوسا» که به تازگی بازی در قسمت پنجم «دزدان دریایی کارائیب» را به پایان رسانده است، با سریال «نابغه» که درباره زندگی «آلبرت اینشتین» است، در نقش این فیزیکدان بزرگ، به تلویزیون آمده است. شبکه «نشنال جئوگرافیک» تولیدکننده این سریال است.
 
 
 
 
 
 
 
«تام هاردی» که در سال 2017 پرکار بوده است، به تازگی در یک اتفاق جالب، یک دزد را در خیابانی در لندن دستگیر کرد! بازیگر «مکس دیوانه» با پای پیاده به دنبال دو نوجوان سارق 16 ساله دوید و موفق شد یکی از آن ها را دستگیر کند!