سعیدی: سپاه در انتخابات دخالت نکرده است و نخواهد کرد

تغییر نگرش دولت ها درباره آمریکا مهم ترین تهدید امنیتی نظام است
نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد سپاه هیچ گونه دخالتی در انتخابات نداشته است و نخواهد داشت. 
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در پاسخ به سؤالی درباره جوسازی ها علیه سپاه در آستانه انتخابات گفت: سپاه کاملاً تابع تدابیر حضرت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب و قانون بوده و هیچ گونه دخالتی در انتخابات نداشته است و نخواهد داشت. 
سعیدی همچنین افزود: بار دیگر تاکید می‌کنم که سپاه به هیچ عنوان در انتخابات دخالت نداشته است و نخواهد داشت اما همواره انقلابی بوده و خواهد بود و به هیچ عنوان از مبادی و اصول انقلابی گری عقب نشینی نخواهد کرد.  نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات در روزهای آینده گفت: به نظر بنده مشکل اصلی کشور در عرصه اجرایی، مدیریت است حتی اگر یک پروفسور اقتصاددان هم باشد اما جوهره مدیریت نداشته باشد، کاری از پیش نمی‌برد.
شعار دور کردن جنگ از طریق برجام عوام‌فریبی است
وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره این موضوع که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد، گفت: متاسفانه این حرف ها هم از جمله شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه است. باید سؤال کرد اصولاً آمریکا برای چه با ما در حال جنگ بود؟ 
آمریکا اهداف زیادی را در دستور کار داشت و یکی از راهکارهای آن تهدید نظامی بود. وی افزود: حال وقتی گروهی به دشمن لبخند زدند و چراغ سبز نشان دادند، زمینه طمع دشمن فراهم می‌شود و این می تواند بستری برای تهدید نظامی باشد.
تغییر نگرش دولت‌ها درباره آمریکا مهم ترین تهدید امنیتی نظام است
نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد: به طور کلی تغییر نگرش دولت ها درباره آمریکا مهم ترین تهدید امنیتی علیه نظام بوده و هست زیرا آمریکا همان است که تنها در نیمه دوم قرن 20 به 52 کشور حمله و در امور داخلی 17 کشور دخالت کرد. 
وی افزود: آمریکا همان است که امپراتوری شوروی را به سقوط کشاند و امروز تهدیدی جدی علیه روسیه است. آمریکا همان است که از قذافی تسلیم شده هم نگذشت، حالا چگونه به این جرثومه استکباری می توان امید بست؟