ازمیان خبرها

حکم 10اعدامی در کرمان به حبس ابد تقلیل یافت 
توکلی-با عفو مقام معظم رهبری  10 زندانی درکرمان از اعدام رهایی یافتند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان از عفو 10 نفر از محکومان جرایم مواد مخدر استان به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اسلام (ص) در کرمان خبر داد .
قاضی موحد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر(ص) با پیشنهاد عفو ، تخفیف یا تبدیل مجازات 593نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند که 10 مورد از آن ها مربوط به استان کرمان است.رئیس شورای قضایی استان کرمان بیان کرد : با اعمال این عفو، 10نفر مجازات اعدامشان با یک درجه تخفیف  به حبس ابد تبدیل شده است .
 
2کشته و 4 زخمی در دو حادثه رانندگی کرمان 
توکلی-دربرخورد موتورسیکلت با  کامیون مادر جوان کشته شد و کودک یک ساله به همراه پدر راهی بیمارستان شدند.
  رئیس پلیس راه شمال استان  کرمان گفت: با تماس شهروندان به  پلیس  110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت ماموران بلافاصله به محل حادثه  عزیمت کردند.سرهنگ "   نجفی "  افزود: ماموران با حضور در  محور " بافت-رابر " مشاهده کردند   موتورسیکلت به علت بی توجهی به جلو از مسیر خود منحرف و با  کامیون ایسوزو برخورد کرده است. وی خاطر نشان کرد: در این حادثه مادر  24 ساله در دم جان خود را از دست داد و کودک یک ساله به همراه پدر 34 ساله خود به شدت مجروح  و روانه بیمارستان شدند. رئیس پلیس راه استان کرمان در پایان تاکید کرد : استفاده از کلاه ایمنی هم برای راکب و هم برای ترک نشین موتورسیکلت ها لازم و ضروری است.
 به گزارش خبرنگار ما  تصادف  پیکان با اتوبوس در محور "انار- رفسنجان"  یک کشته و 2زخمی  بر جا گذاشت. ملاحسینی فرمانده پلیس راه انارگفت: در این حادثه  یکی از سرنشینان خودرو پیکان به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف، در دم فوت کرد و راننده و یکی دیگر از سرنشینان پیکان  زخمی  و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.