تازه‌های مطبوعات

جهان اقتصاد - نکته مهمی که صدا وسیما را از مسیر بی طرفی خارج می کند برنامه های جهت دار آن در تهیه گزارش ها وگفت وگو با مردم است. وجه اشتراک این برنامه ها که در بخش های پر بیننده ای مثل ٢٠:٣٠ هم پخش می شود نقد عملکرد دولت است که تا تخریب وسیاه نمایی هم جلو می رود.
کیهان –محمد شریعتمداری در جمع مسئولان ستادهای فرهنگیان روحانی،گفت: شما فکر می‌کنید اگرآقای قالیباف که رئیس‌ پلیس و آقای رئیسی که رئیس دادگستری بودند به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شوند، تعداد معلمان زندانی کمتر می‌شود؟این نوع استدلال کردن محمد شریعتمداری، در حالی است که خود وی و آقایان روحانی و پورمحمدی و آشنا و... نیز در دولت دارای سوابق امنیتی هستند و معلوم نیست که آیا داشتن سمت انتظامی یا قضایی جرم است!
جمهوری اسلامی- این روزنامه درگزارشی با عنوان «تلاش مخالفان دولت بردو قطبی کردن انتخابات»،نوشت: تحلیل رفتار وگفتار مخالفان دولت در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری حکایت ازیک دوقطبی دارد که محورهای آن بر انتقاد از برجام و متهم کردن برخی اعضای دولت یازدهم به زندگی اشرافی می‌چرخد...برهیچ کس پنهان نیست که منتقدان دولت که این روزها در لباس برخی جناح‌ها دورهم گرد آمده‌اند می‌کوشند تا با تاکتیک‌های مختلف انتخاباتی، ضمن شکست دولت تدبیر و امید، شکست‌های سیاسی خود را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و مجلس دهم جبران کنند.
 دنیای اقتصاد -نامزدهای ریاست‌جمهوری به درستی می‌دانند که مشکل مردم چیست... آنها می‌دانند که قدرت خرید مردم کم است و درآمـــد و کار ندارند.هوش زیادی  نمی‌خواهـد که برای جلب نظر این مردم به آنهــا وعده یارانه و کارانه داد، اما انصاف می‌خواهد که منبع تامین مالی این پرداخت‌ها را نیـز به آنهــا توضیح داد.