انتخابات شوراها

سروری:لیست خدمت 12 اردیبهشت اعلام می شود

با اعلام خبر پایان یافتن زمان ۱۰ روزه رسیدگی به شکایت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی تحرکات دو جناح اصلی سیاسی کشور از روز گذشته برای نهایی کردن لیست های واحد خود افزایش یافت.
لیست اصولگرایی با انتخابات درون تشکیلاتی مشخص می شود
روز گذشته پرویز سروری رئیس ستاد "لیست خدمت" با اشاره به برنامه اصولگرایان برای انتخاب لیست 21 نفره در یک انتخابات درون تشکیلاتی گفت: با توجه به اینکه قصد ما نگاه پایین به بالا در جمع‌بندی لیست است، روز جمعه 8 اردیبهشت، برای معرفی نامزدهای لیست در سطح محلات انتخابات انجام می‌شود و سپس به بررسی افراد منتخب می‌پردازیم. وی با بیان اینکه  پس از بررسی‌ لیست نهایی، لیست خدمت در نهایت تا 12 اردیبهشت اعلام می‌شود خاطر نشان کرد: در لیست خدمت به هیچ وجه نگاه سیاسی نداریم و قطعاً از افراد متخصص و متعهد و انقلابی استفاده خواهیم کرد.
برگزاری نشست دبیران «جبهه مردمی» شهر تهران
حجت الاسلام محمد حسین میر شاهوند مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب در شهر تهران نیز با اعلام برگزاری نشست دبیران این جبهه در روز گذشته و متعاقبا هفته آینده اظهارداشت: برگزاری این نشست‌ها با هدف وحدت در بین نیروهای انقلابی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.
محسن هاشمی سر لیست اصلاح طلبان مردمی
 همچنین اسماعیل گرامی مقدم، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز تصریح کرد:حزب اعتمادملی حدود 24 نفر از اعضای این حزب اعم از شورای مرکزی، شاخه جوانان و زنان را به کمیته شورای عالی معرفی کرده است. گرامی مقدم با بیان اینکه کمیته ارزیابی تا پایان وقت جمعه کار خودش را پایان می‌دهد، گفت‌: این کمیته تعداد 150 الی 200 نفر را انتخاب و برای بررسی دوباره به هیئت رئیسه شورای عالی واگذار می‌کند.
به گزارش تسنیم محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات هم با ارائه  توضیحاتی در رابطه با فعالیت حزب متبوعش گفت:  حزب مردمی اصلاحات، محسن هاشمی را رسما به عنوان سرلیست انتخابات شورای شهر تهران انتخاب کرده است.
وی با بیان این که در حال حاضر اسامی 10 نفر در لیست اصلاح طلبان مردمی نهایی شده است خاطرنشان کرد: ظرف دو روز آینده اسم 11 نفر باقی مانده برای شورای شهر نهایی می‌شود.