حرف‌مردم‌‌

لطفا درباره زشت بودن کبوتربازی فرهنگ سازی کنید. زندگی شهرنشینی که جای کبوتربازی نیست. محیط زندگی جای آرامش است.
لطفا پیگیر وضعیت سپرده گذاران موسسه کاسپین باشید، زندگی مان فلج شده، اجاره خانه معوق مانده و کسی نیست به داد ما برسد.
این که جاهای مختلف شهر و استان رو برای تفریح و گردشگری معرفی می کنید عالیه و این که در صفحه ادبیات مثل گذشته شعر چاپ می کنید. ممنون.
سایپا و ایران خودرو که شکر خدا تو صنعت خودروسازی به کلیه افتخارات نائل شدن بیان روی پراید و سمند، شیشه ضد گلوله سوار کنن و تو مراسم تشریفات دولتمردان ازشون استفاده بشه. فکرشو بکنین پراید و سمند ضد گلوله چه خفن! 
پراید حالا حالاها از رده خارج نمی شه چون چند برابر قیمت تولیدش به دست مصرف کننده بینوا می رسه!
 از وزیر محترم بهداشت آقای دکتر قاضی زاده هاشمی به خاطر انتقاد از ترویج «یأس» در جامعه تشکر و قدردانی می کنیم. جا دارد متذکر شوم با رجوع و عمل به مکتب مقدس قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توان بر این خصلت ویرانگر غلبه و آن را زایل کرد.
چرا  دولت محترم به این زودی بازنشسته ها را از یاد برد؟ سال قبل اعلام و تصویب شد که در سال 96 حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی دو میلیون خواهد شد اما حالا میزان افزایش را 20 درصد اعلام کردند. آیا این انصاف است؟ 
اگر تعطیلی هر کارخانه مقدمه ای برای ایجاد فساد است چرا باید بیکاری و رکود ، جوانان و جامعه را به فساد و تباهی آلوده کند؟!
 فقط مساجد غیرانتفاعی کم داشتیم که آن هم به لطف دوراندیشان راه اندازی شده ! لطفا بانک های محترم وامی برای هزینه های مسجد و مداح و ... برای بازماندگان در نظر بگیرند.
اماکن بین راهی مانند رستوران و سوپرمارکت ها را نوسازی کنید، بسیار فرسوده و غیربهداشتی هستند! 
آتش زدن کودکان توسط داعش نه تنها کمکی به سازندگانش در تل آویو نمی کند بلکه به پایان رسیدن عمر این رژیم کثیف را سریع تر می کند.
گزارش یک روز با بیماران اعصاب و روان را خواندم. فقط می توان تاسف خورد!
پرواز هواپیمایی معراج مسیر نجف به مشهد با بیش از 13 ساعت تاخیر وارد مشهد شده است. کجاست حقوق مسافر؟ کجاست مقام مسئولی که پاسخ دهد برای هموطن خود در کشور غریب چه کرده است؟ دریغ از یک لیوان آب! 
 دوماه است که ویژه نامه بایت در روزنامه نیست. اگر قرار نیست توزیع شود چرا در صفحه اول تبلیغ آن را می کنید؟
از همه نامزدهای ریاست جمهوری تقاضا دارم از کلمه «ا...» و آیات قرآن مجید در برگه ها استفاده نکنند، زیرا زیر دست و پا می افتد و بی احترامی می شود. 
 کاندیدای تأیید صلاحیت شده، تهذیب نفس داشته باشد و وعده عملی دهد تا اگر روزی با مجلس سر و کار داشته باشد، در مقابل مردم سرافکنده نباشد. بودجه کشور باید صرف آبادانی، رفاه، امنیت، تولید و اشتغال پایدار شود. 
چرا کاندیداهایی که دم از وعده و پیشرفت می زنند در هر دولتی که روی کار بیاید نظراتشان را بیان نمی کنند تا برای مشکلات کشور راهگشا باشند؟ این خودمختاری نیست؟ انصاف داشته باشید! اگر رأی هم نیاوردید، راهکار بدهید، مردم آگاه اند.
روز کارگر خیلی نزدیکه، پیشنهاد می کنم به جای چاپ کردن عکس یک کارگر شریف و زحمت کش، یکی از همکاراتون رو ساعت 5صبح به عباس آباد و پل فجر بفرستید تا مصاحبه ای بگیره با کارگرانی که منتظر سرویس هستند و مشکلاتی که دارند و مهم ترین آن نبود امنیت شغلی است. بنده با 18سال سابقه گاهی قرارداد یک ماهه امضا می کنم. 
لطفا درباره تبعیض فاحش ایجاد شده بین پرسنل مخابرات و نیروهای بخش خصوصی مخابرات که سال هاست برای این شرکت کار می کنند، گزارشی تهیه کنید.
 در یکی از مغازه های برج تازه تاسیس... پستانک بچه به قیمت 6.5 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این نوعی بی احترامی به شهر مشهد است!
بی حجابی و بی عفتی پاسخ مثبت به فریب لذت های شیطانی است که به جز عذاب های دنیوی و اخروی نتیجه دیگری ندارد.
روز مبعث توفیق شد به حرم مشرف شوم. در کنار میدان مستضعفان ساعتی نشستم و زائران و رانندگان تاکسی ها را نظاره کردم. زائران عرب به رانندگان تاکسی با انگشت مبلغ کرایه و محل مدنظر را می گفتند چون رانندگان زبان عربی بلد نبودند و گاهی با تمسخر حرکتی انجام می دادند. یاد اربعین 95 افتادم که عراقی ها در کربلا و نجف چه ایثاری می کردند! می توانم به جرأت بگویم که برخی از ما به آنان احترام نمی گذاریم.