چهره ها و خبر ها

 ساناز سعیدی که این روز ها در نقش اصلی سریال «نفس» روی آنتن شبکه سه سیما حضور دارد، پیش از این مجموعه تنها در 4 تئاتر و چند نقش فرعی سینمایی حضور داشته است. جالب است بدانید او در قسمت اول سریال «پریا» هم نقشی کوتاه داشته است.

 

 

 

 سعید نعمت ا... که مدتی است به خاطر دیالوگ های سریال «زیر پای مادر»، جنجالی شده است، به زودی سریال «عقیق» را روی آنتن خواهد داشت. این سومین همکاری او با بهرنگ توفیقی کارگردان، بعد از سریال های «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر» است.

 

 

 

 شقایق فراهانی این روز ها در سریال «گمشدگان» بازی می کند. او به تازگی نقش آفرینی در نمایش «مطرب» را به کارگردانی پدرش به پایان رسانده که در آن با مادرش «فهیمه رحیم نیا» نیز همبازی شده بود. شقایق فراهانی فیلم «نقطه کور» را هم در سینما ها داشت.

 

 

 

 «رابرت داونی» این روز ها سر پروژه جدید «انتقام جویان» است. او که به زودی با فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» به سینما ها می آید، قرار است برای سومین بار در نقش «شرلوک هولمز» هم بازی کند. داونی در فیلم سینمایی «سفر دکتر دولیتل» نیز حضور خواهد داشت.

 

 

 

 «رابین رایت» در دو فیلم سینمایی «لیگ عدالت» و «بلید رانر 2049» بازی کرده است و به زودی این دو فیلم را روی پرده سینما خواهد داشت. او این روز ها به عنوان بازیگر نقش «آنتیوپ» در فیلم «زن شگفت انگیز» هم حضور دارد که موفقیت کم نظیری را در گیشه به دست آورده است.

 

 

 

 «جوئل و ایتان کوئن» که برای ساخت آثار سینمایی شهرت دارند، یک مینی سریال وسترن به نام «حماسه باستر اسکراگز» می سازند. آن ها «درود بر سزار!» را سال 2016کارگردانی کرده بودند که برخلاف آثار گذشته شان توفیق چندانی نیافت.