حرف‌مردم‌‌

 صدا و سیما آتش بیار معرکه شدی! به جای تقسیم ملت و خط و نشان کشیدن وحدت را حفظ کن!زنده باد روحانی.
تعدادی پرستار هستیم که به عنوان نیروی شرکتی در اورژانس 115 کار می کنیم برای استخدام باید جایگزین بازنشستگان بشویم اما متاسفانه سازمان علوم پزشکی از نیروهای بازنشسته دوباره استفاده می کند.لطفا پیگیری کنید تا به جای نیروهای دیپلمه و پیر ما جوانان لیسانس را استخدام کنند.
چرا یک سارق با چند فقره سرقت نباید دستش قطع شود؟
به خاطر انعکاس انتقاد اینجانب از سازمان انتقال خون برای اهدای خون امثال من که به بهانه های واهی مانع اهدای خون می شوند و از پافشاری روزنامه خراسان برای این عمل خداپسندانه کمال تشکر و قدردانی را دارم. دست مریزاد.
در هر دوره ریاست جمهوری حداقل 50 درصد رئیس جمهور منتخب رای میاره 50 درصد سایر کاندیداها در هر دوره همین بوده، بهتره به فکر وحدت و سازندگی ایران باشیم نه دسته بندی رای مردم.
 دوست عزیزی که از انتقاد به آقای محسن هاشمی درباره نداشتن سابقه اجرایی موفق ناراحت شده اید، رای ایشان به خاطر فرزند آیت ا... رفسنجانی بودن و حزب و گروه ایشان است. انتقاد دوستمان بی دلیل نیست؛ به جای عصبانیت شمه ای از عملکرد شخص ایشان ارائه شود.
چه شروط نحسی! شروط 13 گانه چهار کشور عربی به سرکردگی عربستان سعودی علیه کشور کوچک قطر!
کاش منتخبان مردم در شورای شهر به دور از گرایش های سیاسی، افرادی را که واقعا کاربلد هستند انتخاب کنند. افرادی مانند آقای قالیباف واقعا برای کلان شهر تهران زحمت کشیده است.
چاپ جدول های سودوکوی غیرقابل حل توهین به خوانندگان است.
 من از خوانندگان قدیمی روزنامه هستم. مدتی است که اخبار خارجی فقط شده بزرگ نمایی روسیه و رئیس جمهورش و این توهین به فهم و درک خوانندگان است که مسائل روز جهانی را دنبال می کنند. مگر روسیه در کجای معادلات جهان قرار دارد که این قدر برای روزنامه اهمیت دارد که تا غذا خوردنش باید مورد مطالعه قرار بگیرد؟
به خاطر ارزان بودن خدمات پیامکی از ایرانسل سپاسگزارم.
راهپیمایی روز قدس در یمن بسیار دیدنی بود از تماشای استقامت مردم یمن لذت بردم. خدا یارشان.
آقای حسن زاده در یادداشت روز تقریبا همه سخنان آقای روحانی را تایید کردند ولی نتوانستند عصبانیت شان را بپوشانند.
چرا الکی شلوغش می کنید؟ در آمریکا رئیس جمهور هنوز سر کاره، علیه او فیلم می سازند، بهش توهین می کنند، این قدر سر و صدا به پا نمی شه. حالا دیروز عده ای شعار دادند، همه اصرار دارند بگویند و تعداد اندکی هم محکوم می کنند. چرا برای رئیس جمهور چنین جایگاهی قائل هستید؟ مگه معصومه؟ همین کارها رو می کنند که رئیسان محترم جمهور بعد از چند وقت متوهم می شوند و با مصونیتی که دارند هر کاری که دلشون بخواد می کنند و هر حرفی دلشون بخواد می زنند.
توهین به آقای رئیس جمهور منتخب، کاری زشت و ناپسند است. جواب آن ها را با تلاش خواهیم داد. زنده باد آقای روحانی رئیس جمهور گرامی منتخب.
آن هایی که در راهپیمایی روز قدس به رئیس جمهور محبوب و مردمی توهین کردند، واقعا با خودشان چه فکر می کنند؟ دشمن شادکن هستند! تا کی باید چنین رفتارهایی از چنین گروه و افرادی مشاهده شود؟ فقط می توان گفت متأسفم!
توهین به ریاست جمهوری که منتخب 24میلیون رأی دهنده است، در اصل توهین به مردم است و هرگز زیبا نیست، نه در داخل، نه در خارج و نباید این گونه اخلاق ها در جامعه رایج شود که سبب ناهنجاری و سوءاستفاده سودجویان شود. بزرگان هم بر رعایت آرامش و توهین نکردن تأکید بسیار کرده اند.
خواهشمندم دستگاه قضایی درباره زورگیران و به ویژه هتاکان به نوامیس مردم شدت عمل بیشتری به خرج دهد.
از مجلس محترم شورای اسلامی، قوه قضاییه ووزارت اطلاعات انتظار است که با افراط گرایانی که خواسته یا ناخواسته جامعه را به سمت دوقطبی شدن می برند، قاطعانه برخورد کنند. رفتار نابخردانه گروهی قلیل در مقابل رئیس جمهوری با نگرش اعتدالی و دولتمردانی با تدبیر، در راهپیمایی روز قدس، در شأن نظام نیست و انعکاس بین المللی خوبی برای کشور نخواهد داشت.
تبریک برای 69ساله شدن روزنامه. امیدوارم در سایه امام هشتم(ع) بیش از پیش در جهت فرهنگ این مملکت قدم بردارید.
تقدیم به «خراسان»: شصت و نه ساله که با ما هستی/ باعث خرمی و سرمستی/ می دهی آگهی و آگاهی / می زنی حرف مرا هم گاهی / تا ابد زنده و مانا باشی / تو که هم خواهر و هم داداشی.
آیا هیچ واحد نظارتی در کشور نیست که به ایران خودرو متذکر بشه خودروی پژو2008 که به نظر اکثر کارشناسان صنعت خودرو، قیمت بازار جهانی اش زیر 80میلیون است، چطور 120 میلیون می خواهد به ملت بفروشه؟!
آقای روحانی این همسان سازی حقوق ما بازنشستگان خیلی عالی بود. چطور این پول ها را خرج کنیم؟
معافیت مالیاتی را به عنوان مشوق فرزندآوری قرار دهید.
 آقای روحانی وقتی هر شب با گروهی ضیافت افطار داره، کی می خواد به یاد ما فقرا باشه؟!
در زندگی سلام، لطفا از اشعار پروین اعتصامی هم استفاده کنید.
تا کی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی استان می خواهند قول استقلال شعبه در شهرستان سرایان را بدهند؟ هر لحظه که ما از شورا مطالبه کردیم یک سنگ جلوی پای ما گذاشتند. پرونده این شهرستان هم که مقداری در فردوس و مقداری در بیرجند است و کسی هم پیگیری نمی کند. در جلسه فرمانداری مسئولیت این کار را پذیرفتند منتها تاکنون روی زمین مانده است.
صدور کارت هوشمند ملی چند ماه طول می کشد؟ با این همه تجهیزات، سازمان ثبت احوال فکری بکند.
پیشنهاد می کنم در مغازه های میوه و تره بار کل کشور از پاکت های کاغذی استفاده شود که برعکس نایلون ها باعث گندیدگی میوه و سبزی نمی شود.
یک زندانی هستم که آزاد شدم ولی بیکارم. برای یک سابقه دار هیچ جا کار نیست. با 50 سال سن چطور روزگار بگذرانم؟
با برگزاری سفره ساده افطاری در مساجد کشور هر سال از این حرکت خداپسندانه استقبال می شود، ضمن آن که از باقیات الصالحات است و آثار پرخیر و برکتی مانند اقامه فریضه مقدس نماز جماعت در اول وقت پس از اذان مغرب دارد. ان شاءا... در سال های آینده پررونق تر بشود.
لطفا برای کارت های خرید کالا اطلاع رسانی کنید. به هر بانکی که مراجعه می کنیم می گویند هنوز ابلاغ نشده است.
درود خدا بر دلیرمردان سپاه پاسداران که الحق چه جانانه پوزه این داعش را با شلیک موشک به خاک مالیدند. احسنت بر شما نگهبانان مال و ناموس مردم!