واکنش همسر شهید حججی به عکس سربریده

  شهید حججی درآخرین پیام صوتی خود خطاب به همسرش ضمن ابرازعلاقه نسبت به او گفت: ازهمه حلالیت بخواه و به همه التماس دعا بگو .این شهید مدافع حرم در پیامی دیگر وباکلامی احساسی به فرزندش گفت: اگر اسمت را"علی " گذاشتم چون خواستم علی وار زندگی کنی ... اگرشهید شوم بدان که پا به پای توهستم و نمی گذارم کمبود پدر را احساس کنی ...بعضی وقت ها با دل کندن از چیز های خوب چیزی های بهتری به دست می آوری من ازتو و مامانت دل کندنم تا بتوانم نوکری حضرت زینب (س)را به دست بیاورم ...آرزو دارم ... سعی کن جوری زندگی کنی که خدا عاشقت شود.
 همچنین پس از نامه جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی برای شهید مدافع حرم محسن حججی به گزارش  باشگاه خبرنگاران ؛صفحه توئیتر منتسب به حاج قاسم سلیمانی با انتشار پیامی یک دعا برای عاقبت به خیری کرد و نوشت:" از خدای سبحان عاجزانه طلب می کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز را برای ما مقرر فرماید."
عکس سر بریده شهید حججی و واکنش همسرش
در همین حال همسر شهید حججی در گفت وگو با جام جم ضمن بیان این که می‌دانستم محسن ‌اول و آخر شهید می‌شود،‌چون مسیرش شهادت بود و با تمام وجودش شهادت را می‌خواست،افزود:بعد از این که عکس اسارتش را دیدم مدام فکر می‌کردم که الان محسن در چه حالی است، یک دفعه دیدم در گروه های تلگرامی زدند که شهید بی‌سر،شهادتت مبارک... دیدم این شهید بی‌سر، محسن من است. همان موقع فهمیدم که محسن به آرزویش رسید. او در بخش دیگری از این گفت وگو با تایید این که تصویر بدن بی‌سر همسرش را دیده است ،تصریح کرد: خیلی‌ها به من گفتند که این عکس را نبین؛ اما گفتم ، مگر حضرت زینب(س) در مجلس یزید نفرمودند که «ما رایت الا جمیلا» من هم هیچ چیزی جز زیبایی در این مسیر، در این عکس نمی‌بینم.افزون براین آیت ا... جنتی و حجت الاسلام رئیسی در پیام های جداگانه ای شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم «محسن حججی» را تبریک و بر نابودی تروریست های داعشی تأکید کردند.در همین ارتباط و به گزارش ایسنا عدنان محمود سفیر سوریه در تهران، با اشاره به شهادت شهید حججی توسط گروه تروریستی داعش گفت: مسئولیت این جنایت وحشیانه متوجه حامیان تروریست‌های تکفیری در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه است که از لحاظ مادی و فکری تروریست‌های تکفیری را در راستای تحقق نقشه‌های خود برای تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستی به وجود آورده اند.