تجربیات شما

سوالات و ایده‌های خود را برای ما ارسال کنید2000999- 09033337010
سمانه خانه دار می‌گوید: وقتی برای خرید خانه مجبور شدیم تا سرویس طلای عروسی ام را بفروشیم. آن را به زرگری سر خیابان محل زندگی مان فروختیم. سرویس زیبا و سنگینی و دارای نگین‌های اتمی زیادی بود. به هنگام فروش، فروشنده مبلغ زیادی را بابت نگین‌های اتمی کسر کرد و ما ضرر زیادی نسبت به خرید آن کردیم. اما وقتی بیشتر حسرت خوردم که دو روز بعد سرویس را پشت ویترین همان زرگری دیدم که به جای طلای دست اول می‌فروخت! او طلا را به قیمت مستعمل از ما خریده بود و به قیمت طلای دست اول به فروش گذاشته بود.
سعیده می‌گوید: بعد از خرید یک النگو هر چه با خود کلنجار رفتم احساس کردم گران خریده ام، بنابراین شال و کلاه کردم و به یک زرگری دیگر رفتم و خواهش کردم فاکتور را بار دیگر برای من حساب کند. سپس مشخص شد جایی که از آن جا النگو را خریده ام در خلال محاسبه ریاضی چیزی در حدود 150هزار تومان برایم طلا را گران تر حساب کرده به او مراجعه و مابقی پولم را دریافت کردم. از آن به بعد در هنگام خرید طلا از زرگر می‌خواهم حتما جزئیات را بنویسد و یک بار نیز خودم محاسبه می‌کنم تا مطمئن شوم.
زهرا می‌گوید: علی رغم این که سکه برای پس انداز کم ریسک است اما باید تا قبل از یک سال یا آن را فروخت و یا خمسش را داد. همچنین طلا در طول یک سال اگر استفاده نشود در غیر این صورت باید خمس آن را پرداخت کرد.
محبوبه می‌گوید: در هنگام خرید طلا باید دقت کرد اگر طلا را برای استفاده روزمره می‌خواهیم طلاهای ضخیم تر را انتخاب کنیم تا استحکام لازم را داشته باشد. همچنین موقع خرید گردنبند از استحکام قفل آن مطمئن شویم و در صورت امکان طلای مورد نظر را یک جای دیگر هم وزن کنیم.
حمیده در مورد رنگ طلا می‌گوید:  به نظر من بهترین رنگ طلا مخلوطی از هر دو رنگ سفید و زرد در کنار هم است، زیرا هم با سایر طلاها ست می‌شود و هم به همه رنگ پوستی می‌آید