چهره ها و خبر ها

 مهران احمدی بعد از این که در اولین تجربه کارگردانی، تیرماه امسال فیلم کوتاهی را با نام «ساکنین محترم» جلوی دوربین برد، امسال یک فیلم بلند سینمایی هم خواهد ساخت. این دو بازیگر، به تازگی بازی در «هزارپا» اثر ابوالحسن داوودی را به پایان برده اند.

 

 

 

 

 

 شبنم مقدمی به تازگی بازی در فیلم سینمایی «درساژ» را شروع کرده است. او که هنوز «اکسیدان» را روی پرده سینما ها دارد، در 2-3 سال اخیر پرکار بوده و به غیر از فیلم های اکران شده، «آن ها»، «شکلاتی» و «یک روز طولانی» را هم در نوبت اکران دارد.

 

 

 

 

 

 شیرین یزدان بخش که از هفته گذشته با فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به سینما ها آمده، به جمع بازیگران «لس آنجلس-تهران» پیوست. این بازیگر 69 ساله، از سال 88 که با «لطفا مزاحم نشوید» وارد سینما شده، در 16 فیلم بازی کرده است!

 

 

 

 

 

 حسین مهری به جمع بازیگران فیلم سینمایی «بالن» اضافه شد. او در این فیلم با کوروش تهامی، رضا یزدانی و الهه حصاری همبازی خواهد شد. حسین مهری نوروز امسال «ماجرای نیمروز» را روی پرده سینما داشت و «زرد» را هم در نوبت اکران دارد.

 

 

 

 

 

 «برد پیت» این روز ها در فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» بازی می کند. او امسال کمدی «ماشین جنگی» را روی پرده سینما داشت که در گیشه به سختی شکست خورد. «برد پیت» مدتی است دوباره با شایعاتی درباره زندگی خصوصی اش روبه رو شده است.

 

 

 

 

 

 «اما استون» که به تازگی به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال 2017 انتخاب شده، تا یک ماه دیگر با فیلم «نبرد جنسیت ها» به روی پرده سینما ها خواهد آمد. او همچنین امسال به همراه «جونا هیل» در سریال کمدی «دیوانه وار» هم حضور خواهد داشت.

 

 

 

 

 «رومن پولانسکی» 84 ساله، این روز ها با نقد های منفی زیادی درباره فیلم جدیدش به نام «بر اساس یک داستان واقعی» مواجه شده. او همچنین چهار دهه بعد از اولین اتهام تعرض، با اتهامی جدید روبه رو شده که البته به دلیل گذشت زمان، قابل پیگیری حقوقی نیست.