ازمیان خبرها

مرگ 3 عضو یک خانواده در دزفول
سه عضو یک خانواده شنبه شب در شهرستان دزفول به علت نشت گاز شهری جان باختند.فرمانده انتظامی دزفول یک شنبه در گفت وگو با ایرنا، با تایید مرگ سه عضو یک خانواده در این شهر گفت: مادر، فرزند و عروس این خانواده در این حادثه که طبق نظر کارشناسان علت آن نشت گاز بوده است، جان خود را از دست دادند.سرهنگ علی الهامی افزود: احتمالا گاز از آبگرمکن موجود در منزل مسکونی این خانواده نشت کرده و موجب مسمومیت آن ها شده است.به گفته منابع آگاه، سه عضو این خانواده بر اثر نشت گاز دچار مسمومیت شدید شدند، مردم پس از اطلاع از این حادثه به کمک آن ها شتافتند اما اقدامات امدادی درمانی برای نجات آن ها موثر واقع نشد.
 
پلیس در تعقیب مردی که همسرش را کشت
پلیس آگاهی پایتخت از شهروندان خواست در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی درباره محل اختفای مردی که با ضربات چاقو همسر خود را به قتل رسانده و متواری شده است، با شماره 51055428 تماس بگیرند.به گزارش روز یک شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، ساعت 8 روز شنبه شانزدهم بهمن سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در خیابان مرزداران، خیابان ابراهیمی به کلانتری 139 مرزداران اعلام شد.با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد زنی 30 ساله به نام آمنه در داخل خانه خود با ضربات متعدد جسم تیز به قتل رسیده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
پدر مقتول پس از حضور کارآگاهان در صحنه جنایت به آن ها گفت: طبق روال هر روز، برای بردن دخترم به محل کارش، به در خانه اش رفتم؛ چندین بار زنگ خانه را زدم اما در را باز نکرد و پاسخگوی تلفنش نبود.
وی ادامه داد: به همسرش ( دامادم ) زنگ زدم اما وی نیز تلفن همراهش را جواب نمی داد، به سرعت به مدرسه نوه ام هلیا رفتم و کلید خانه را از وی گرفتم؛ خودم را به منزل دخترم رساندم و پس از ورود به خانه، دخترم را داخل اتاق خواب در حالی که یک قبضه چاقوی آشپزخانه در داخل سینه اش قرار داشت، دیدم و... .
هلیا دختر مقتول نیز به کارآگاهان گفت: ساعت 7 صبح از خواب بیدار و آماده رفتن به مدرسه شدم؛ پدرم گفت برو پایین و منتظر باش تا بیام. مادرم در پذیرایی نشسته بود و داشت گوشی تلفن همراهش را چک می کرد؛ در مسیر مدرسه پدرم مرتب می گفت : «مواظب خودت باش»
 و چندین بار این جمله را تکرار کرد ! کاری که پیش از این هیچ گاه از پدرم ندیده بودم؛ پدر و مادرم روز جمعه با هم دعوا کرده بودند و من صدای مشاجره آن ها را از داخل اتاق می شنیدم... .
براساس این گزارش با تحقیقات از همسایگان و اهالی مجتمع مسکونی مشخص شد نزاع و درگیری مقتول با همسرش به نام «ابوالفضل . ش» ( 33 ساله ) دارای سابقه قبلی بوده و حتی چندین بار نیز به علت شدت درگیری هایشان همسایگان به آن ها اعتراض کرده اند؛ بنا بر اظهارات صریح همسایگان، همسر مقتول چندین بار در اظهاراتش بیان کرده بود که سرانجام یک روز همسرش ( مقتول ) را به قتل می رساند. با توجه به شواهد و دلایل به دست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط همسر مقتول ، کارآگاهان به قصد انجام تحقیقات به محل کار ابوالفضل در شهرستان شهریار اعزام شدند؛ ابوالفضل مالک یک کارگاه بتون ریزی در شهریار است اما بنا بر اظهارات کارگران کارگاه، او از روز جنایت هیچ مراجعتی به آن ها نداشته است. 
در ادامه ، تحقیقات از خانواده ابوالفضل در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما آن ها نیز در اظهاراتی مشابه مدعی شدند از ابوالفضل هیچ گونه اطلاعی ندارند. 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبـر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیری همسر مقتول به عنوان تنها مظنون و متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر «ابوالفضل. ش» از سوی بازپرس پرونده صادر شد.