حرف‌مردم‌‌

 جناب آقای دکتر روحانی این یک فاجعه دردناک است که در کشورمان پزشکان بالاترین سطح درآمدی را داشته باشند.
 مسئولان محترم قوه قضاییه لطف کنند مدیرانی را که باعث شده اند یک فرد عادی به مفسد اقتصادی (بابک زنجانی) تبدیل شود، پای میز محاکمه بکشند.
در اسم فیلم اخیر آقای فریدون جیرانی با نام «خفه گی» یک غلط املایی وجود دارد که قابل اصلاح و تصحیح است و آن این است که در دستور زبان فارسی وقتی که «ی» نسبت به کلمات مختوم  به «ه» اضافه می شود. «ه» آن حذف و به جای آن «گ» می آید: خفه + ی= خفگی. این قاعده دستوری در اسم فیلم آقای جیرانی رعایت نشده است( از طرف یکی از دبیران ادبیات کشور) 
 نقل قول از یک مدیر اصلاح طلب: روزی که به من ابلاغ مدیریت دادند از من خواستند که اصولگرایان را درو کنم! تا زمانی که این تفکر و این سیاست بر کشور حاکم باشد ما نتیجه ای جز پسرفت نخواهیم داشت.
لطفا فراوانی دانشگاه های پولی و گرفتن مدرک های کیلویی را بررسی کنید. متشکرم. 
خدایا سپاه پاسداران را پاسدار باش! 
گناه کودک دو ساله چه بود؟ از دستگاه قضایی بخواهید آن شیطان صفت پست را هرچه سریع تر در ملأعام اعدام کنند.
کاش شهامت تهیه گزارش از وضعیت نیروهای شرکتی مخابرات را هم کسب کنید! 
 مگر روزنامه خراسان ویراستار ندارد؟ وجود غلط املایی در روزنامه ارزش علمی آن را پایین می آورد. در صفحه 11 قسمت داستان غیژغیژ درست است. در قسمت خراسان جنوبی مرهم درست است نه مرحم.
 خراسان هم به روزی نامه ای تبدیل شده که صرفا مطالبی را که به نفعش و در راستای منافعش است چاپ می کند.
بازی در ورزشگاه  امام رضا (ع) بسیار عالی بود. هم تیم سیاه جامگان، هم تماشاچیان، هم عوامل اجرایی و نیروی انتظامی و هم ورزشگاه. واقعا ممنون.
 مردم گول شرکت امداد خودروی البرز را نخورند. من امداد کارت البرز گرفتم ولی هیچ کدام از شماره های تماس آن پاسخ گو نیست.
خواهشمند است موضوع سامان دهی و اصلاح وضعیت معیشتی نیروهای قراردادی مدت موقت وزارت نفت را که وزیر محترم نفت در جلسه دفاع از برنامه شان در مجلس اعلام کردند، پیگیری کنید. ممنونم (از پالایشگاه گاز ایلام)
آقایان ربیعی وزیر محترم رفاه و آقای نوربخش صندوق دار تامین اجتماعی! پس کو این حرف های ضد و نقیض شما برای این قشر زحمت کش! چرا حقوق مستمری بگیران را نمی  دهید؟ 
 وزیران محترم صنعت و کشاورزی شماها با پایین آوردن تعرفه شکر، کشاورز را به خاک سیاه نشاندید. با ندادن پول گندم و این اوضاع خراب کارخانجات قند که شما مصوب کردید کرایه حمل و جایزه قند و تفاله را حذف کردید که عملا کشاورزی رانت خواری شد! 
درسته که تعداد زیادی از موتورسواران مقررات را رعایت نمی کنند ولی هستند کسانی که همه مقررات را رعایت می کنند مثل خود من که مورد استهزای موتوری ها هم قرار می گیرم ولی رانندگی خطرناک بعضی خودروسواران است که سبب تصادف موتورسوارها می شود.در اکثر تصادفات موتوری، مقصر راننده خودرو بوده است. من خودم در حین موتورسواری از خودرو خیلی وحشت دارم که اصلا موتوری را نمی بینند ولی چه کنم مجبورم از موتور استفاده کنم.
جذب نیرو در آموزش و پرورش صد در صد باید از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد، چون تربیت نسل آینده جامعه باید با بیشترین و جدی ترین گزینش ها درباره تخصص، تدین و تعهد صورت بگیرد.
روزنامه محترم خراسان در اوایل مهرماه ضمن مصاحبه با معاون مالی تامین اجتماعی در خصوص علت دیر پرداختن حقوق مستمری بگیران ایشان توضیحاتی دادند و متعهد شدند که از ماه های بعد دیگر مشکل نداریم و طبق برنامه حقوق ها پرداخت می شود ولی باز این سریال تاخیر تکرار شد و حقوق در 27 مهر با توجه به این که تعطیل هم نبود پرداخت نشد. 
از مدیران محترم تامین اجتماعی تقاضا داریم که به خاطر رضای خدا مستمری و حقوق ما بازنشستگان را در تاریخ اعلام شده واریز کنند. ما هم گرفتاری داریم اجرتان با خدا.
تامین اجتماعی هر ماه یک روز با تاخیر حقوقمان را واریز می کند این ماه دو روز تاخیر داشت ما طبق هر ماه روی حقوق  برنامه ریزی می کنیم از قبیل چک و خرید لطفا پیگیری فرمایید.
 بعضی از کاریابی ها برای فرستادن کارگر به خارج از کشور می گویند 20 تا 30 میلیون خرج دارد چند سال هم طول می کشد. یکی نیست بگوید من اگر 30 تومان داشتم همین جا کار می کردم. دیگر چه نیازی به خارج بود.
ما فیلم یتیم خانه ایران را متاسفانه ندیدیم! چه خوب است رسانه ملی اقدام به پخش و نمایش این فیلم تاریخی و جذاب ایرانی کند؟!
امیدوارم تمام برنامه های صدا و سیما زنده و با نشاط و پرمخاطب و تاثیرگذار باشد! 
وقتی آقای حسام نواب صفوی عزیز در برنامه من و شما گفت من سرباز ایران هستم و به همین علت هیچ وقت گذرنامه آمریکا و دیگر کشورها را  نمی گیرم به خود بالیدم که چنین فرد هنرمندی در کشورم دارم نه دیگرانی که عاشق دیگر کشورها هستند.
ما میلیاردها تومان در دبیرستان و دانشگاه ها خرج خیلی ها می کنیم، اما موقع استفاده و بهره وری به دلیل نبود حمایت و اعمال سیاست مونتاژکاری و ... به راحتی این سرمایه را که سال ها برایشان وقت گذاشته ایم ، به رایگان در اختیار اروپا و آمریکا می گذاریم!
شما را به خدا به مردم بگویید پاکت سیگارو آب میوه را وسط بولوارها نریزند که پاکبانان محترم برای هر پاکت باید خم و راست شوند و آن را بردارند.
به مردم بگویید ما عکاسان و فیلم برداران محرم نیستیم تا کی فیلم و عکس شما باید  دست ما بماند؟
شیر فله بسیار به صرفه تر و با کیفیت تر و ارزان تر از شیر پاستوریزه آبکی است. همین آقایانی که از شیر فله انتقاد می کنند با همین شیر محلی بزرگ شده اند. به بهداشت آن فکر کنند نه جلوگیری از توزیع آن!
چه زیباست وقتی روزنامه ای را ورق بزنی و ببینی راهی کشیده شده، شبکه بهداشتی گسترده شده، گازرسانی و برق رسانی و آب رسانی و... انجام شده. وقتی ببینی صنعتی شکوفا شده، صدای چرخ های کارخانه تولیدی بلند شده و جوانانی که مشغول به کارند. چه زیباست ارتباط بین صنعت و دانشگاه و مراکز نوبنیان که با بودجه علمی در همه زمینه ها به ویژه علوم نو مانند نانو و بیو تکنولوژی های جدید و... دانشجویی یا مخترعی در بخشی از تولید، کشور را خودکفا کرده و ... . باید با تمام توان برای خود کفایی در تولید و عمران و اشتغال شهر و روستا کوشید.
متاسفانه هر روز شاهد گرانی خودروی پراید هستیم. قبلا یک دزدگیر و ضبط هم روی خودرو بود امروز همان هم نیست.