چهره ها و خبر ها

 فارس - فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی مراحل فنی را سپری می کند تا در فرصت باقی مانده بتواند فیلم را برای نمایش در هیئت انتخاب آماده کند. در این فیلم علی مصفا، بابک حمیدیان و شقایق فراهانی بازی می کنند.

 

 

 

 

 فارس - فیلم برداری سینمایی «شاه کش» با بازی مهناز افشار به پایان رسید. فیلم برداری این اثر به کارگردانی وحید امیرخانی از اوایل آبان کلید خورده بود و به تازگی در ارتفاعات کوهستانی تهران به اتمام رسیده است. هادی حجازی فر و فرید سجادی حسینی دیگر بازیگران اصلی «شاه کش» هستند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان - برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن» با اجرای محمد صالح علا در حالی شنبه شب روی آنتن رفت که این مجری کیک تولد 65 سالگی خود را روی آنتن برید. صالح علا بازیگر، مجری، فیلم ساز و ترانه سرای شناخته شده ای است که مدتی ا ست «چشم شب روشن» را روی آنتن شبکه چهار دارد. 

 

 

 

 ایسنا - مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی هست چند تجربه کارگردانی را در کارنامه خود دارد، در برنامه اینترنتی «35» خبر از ساخت اولین فیلم سینمایی اش در مقام کارگردان را داد که در گونه کمدی ساخته خواهد شد.

 

 

 

 

 

 مهر - سام قریبیان در سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی بازی می کند. سریال تلویزیونی «ایراندخت» که مانند آثار قبلی ورزی، به تاریخ معاصر ایران می پردازد، این روزها در شهرک غزالی پیگیری می شود.

 

 

 

 

 

 فارس - علیرام نورایی و کمند امیرسلیمانی به سریال تلویزیونی «شبکه» پیوستند. سریال 60 قسمتی «شبکه» به کارگردانی احمد معظمی در چند فصل تولید شده است و به معضلات اجتماعی و آسیب ها و همچنین امنیت نرم می پردازد.