انعکاس

جام نیوز نوشت: در پی افزایش فرار اعضای گروهک تروریستی منافقین از چنگال سران فرقه رجوی، این گروهک تصمیم گرفته زندانی همچون اشرف را در آلبانی راه اندازی کند. رفتن این افراد به محل جدید فرقه که هم اکنون نام آن را اشرف ۳ گذاشته اند، یادآور پادگان مخوف اشرف در عراق است که افراد در آن زندانی مادام العمر و بدون ملاقات بودند.
تابناک مدعی شد : دانشجویان بسیجی در حالی بیانیه سازمان همکاری اسلامی در خصوص درخواست از دیگر کشورها، مبنی بر به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خیانت‌بار می خوانند و آن را به دولت روحانی نسبت می‌دهند که اتفاقا در دوره‌ای که احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، دولت ایران رسما تصویب قطعنامه عضویت ناظر فلسطین در سازمان ملل را پیروزی تاریخی برای مردم فلسطین دانسته و آن را تبریک گفته است، در حالی که در آن تنها چیزی که از بیت‌المقدس برای فلسطینی‌ها در نظر گرفته شده، قدس شرقی است .
اعتماد آنلاین نوشت: علی مطهری، نایب رئیس مجلس با اشاره به موضوع وجود مواد رادیواکتیو در بدن مرحوم آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت: «من آن زمان شنیده بودم که در آزمایش خونی که از آیت ا... هاشمی گرفته بودند مواد رادیواکتیو وجود داشت و ممکن است علت فوت این باشد. این مطلب را از سوی خانواده آیت ا... هاشمی شنیده بودم که باعث شد این موضوع را پیگیری کنم.» او با بیان این مطلب تصریح کرد: «وقتی این موضوع را پیگیری کردم و از مسئولان امر پرسیدم به من گفتند که مواد رادیواکتیو در حدی نبوده که باعث فوت آیت ا... شود.»
انتخاب مدعی شد: حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در توئیت اخیر خود در توجیه بودجه اختصاص یافته به موسسه زیرمجموعه اش، املای کلمه «شکرگزار» را به اشتباه «شکرگذار» نوشت. حداد عادل پس از اشتباه نوشتن کلمه "شکرگزار" از دقت نظر کاربران فضای مجازی تشکر و آن را اصلاح کرد و نوشت: «باید شکرگزار این دقت نظر و اهتمام شما به زبان فارسی بود.»
رویداد 24 ادعا کرد: پس از انتشار و بازتاب گسترده خبر چندشغله بودن ابراهیم صادقی فر مدیر چندشغله وزارت کار خبرنگار «پویش» اعلام کرد توسط افرادی ناشناس از طریق تماس تلفنی و با شماره ناشناس (پرایوت نامبر) تهدید شده است.
مشرق نیوز نوشت: طی روزهای گذشته پویانمایی از سوی عربستان منتشر شده که در آن جنگ با ایران از نگاه سعودی به تصویر کشیده شده است و در این جنگ "تمام عیار" عربستان همه زیر ساخت‌های ایران را به فرماندهی مستقیم محمد بن سلمان از بین می برد و ظرف مدت کوتاهی وارد تهران می‌شود. عربستان در حالی چنین پویانمایی را منتشر کرده که در جنگ سه ساله یمن علیه مردم یمن که سلاح‌های ابتدایی در اختیار دارند هیچ دستاوردی کسب نکرده است و بارها در فیلم‌های منتشر شده شاهد فرار نظامیان سراپا مسلح سعودی از دست رزمندگان یمنی بوده‌ایم.