حرف‌مردم‌‌

 مدارس هم شده برای ما والدین دردسر آخه مدرسه ای که یک سال از افتتاحش نمی گذره باز برای چی به بچه هامون برگه دادند مبلغ 50 هزارتومان کمک به مدرسه باید بدهید. آخه این پول ها رو به چه حسابی از ما که خودمون موندیم، می گیرن؟
دیشب شیر 1500 تومانی را خریدم 1800 تومان. علت را پرسیدم گفت که بنزین گران شده.
یکی از آقای مرعشی بپرسد این آی کی یوی بالا را ازکجا می خرند که ما ها هم دنبالش برویم!
برای افراد معلول و متاهل با فرزندان محصل و تحت پوشش بهزیستی که مستمری ماهانه نمی گیرند هم فکری بکنید. با این شرایط اقتصادی زندگی برای چنین خانواده هایی خیلی مشکل است با یارانه هم که زندگی نمی شود کرد.
واقعا جای بسی تاسف است که با وجود این همه فارغ التحصیل بیکار و جوان چرا آموزش و پرورش قاین برای رفع کمبود نیرو در مقطع ابتدایی به جای فراخوان و پذیرش از طریق آزمون بدون هیچ ضابطه افرادی را به کار گرفته که هیچ رابطه ای با تعلیم و تربیت نداشته اند!
در زمینه آلودگی هوا متاسفانه خودروهای دود زا در شهر به چشم می خورند ولی کارخانه های آلوده کننده به اشکال مختلف و منابع اصلی اصلا دیده نمی شوند.
شما که شیر را گران کردید صبر می کردید با قیمت بنزین جدید گران می کردید به عنوان یک توجیه!
صحبت های بازیگران پیش کسوت و استاد فیاضی واقعا تلخ بود. بیخود نیست که شیرینی بازی هاشون در ذهنمون مونده، سطح تفکراتشون با شلوغ بازی برخی بازیگر نماهای امروزی از زمین تا آسمونه! خدا نگهدار همشون باشه.
کی دوست نداره ماشین فرسوده و دودزاشو کنار بذاره؟ اما با تورمی که پراید رو از شش تومن به 22 تومن رسونده می شه؟ همیشه در حال پاک کردن صورت مسئله ایم!
هنوز چند ماه از سال مانده و بودجه در مجلس تصویب نشده بازار به هم ریخته و کسبه از آب گل آلود ماهی می گیرند. روی هر جنسی دست می گذاری می گویند گران شده. آقای رئیس جمهور، کشور با صحبت اداره نمی شود لطفا تدبیری بیندیشید.
به خاطر فردوس کاویانی خیلی دلم گرفت.
اجاره نشینی چیز بدی نیست و من مدت هاست با وجود تمکن مالی که دارم اجاره نشینم ولی همیشه قرارداد و قولنامه سه ساله می نویسم وا گر این اجاره سه ساله رو مستاجران جزو خواسته های خود بدونند و به تدریج جا بیفته منم می گم اجاره نشینی خوش نشینی است.
با گران کردن بنزین باید شاهد گران شدن سرویس های بهداشتی و توالت عمومی باشیم.
به طور کل کسانی که مسافرت های خارجی می روند از سطح مالی بسیار خوبی برخوردارند بنابراین خروجی خیلی بیشتر از 200  تومان باید باشد.
شرکت گاز اعلام کرده که حذف آبونمان تدریجی است. با توجه به این که بسیاری از املاک مسکونی و تجاری استیجاری است مبلغ عودت شده از سوی شرکت گاز در بسیاری از موارد به دست پرداخت کننده واقعی که همان مستاجر باشد نمی رسد و به حساب مالک یا مستاجر بعدی واریز می شود. پس شرکت گاز همچنان مدیون خواهد بود! پیگیری این موضوع از سوی روزنامه محترم خراسان جای بسی خوشبختی است چون این یک تمرین است برای قانونمند شدن جامعه ما و تمرینی است برای ایفای یکی از وظایف مطبوعات در این زمینه. به امید توفیق شما در این مسیر.
 گناه کبیره است کسانی که از عهده اداره کردن مملکت عاجزند استعفا نمی کنند و به زور خود را خادم ملت می دانند.
من یک بازنشسته ذوب آهن طبس هستم. 30 سال کار کردم از حقوق خودم کم کردند وبه صندوق ریختند . حالا چرا حقوق سرماه نگیرم؟ همیشه دو ماه باید عقب بیفته. من از کجا امور زندگی ام را بچرخانم؟ مسئولان به فکر قشر بازنشسته باشند.
آقای مدیری خیلی ممنون که در برنامه هایت از مشکلات مردم میگی. توی برنامه ات از حقوق صحبت کردی واقعا درد ما هم همینه. شوهرم یک و 200 حقوقشه، 500 اجاره خونه و بقیه قسط و قرض، فرزند مدرسه ای، قبض ها و ... واقعا مسئولان چطور روشون میشه که میگن یارانه رو قطع می کنیم درحالی که حداقل پول نون ماهیانه ما از همین یارانه درمیاد. واقعا قبض ها سه برابر و همه چیز گران شده یارانه رو هم می خوان قطع کنن. چرا کسی به فکر فشارهای اقتصادی که این قدر به مردم وارد شده نیست؟ چرا مسئولان متوجه برخی مسائل نیستن؟
چه خوب بود در صفحه اقتصادی قیمت خودرو یا کیفیت آن را یا کیفیت بنزین را با کشورهای دیگر مقایسه می کردید.
موضوع مضر بودن امواج پارازیت ماهواره چی شد؟ دیگه کسی دنبال نمی کنه یا  دیگه مضر نیست؟
 دوست عزیزی که گفتی کارگری ولی راضی هستی یارانه ات قطع بشه، بگو ببینم از اقوام آقای نوبخت که نیستی؟ مگه شما با کارگری برجی چند میلیون درآمد داری که راضی هستی؟
 کابینه دولت تدبیر و وزیر محترم بهداشت لطفا طرح مجلس در تسهیل ازدواج جوانان را به درستی اجرا کنید تا مجلس مجبور به شکایت به قوه قضاییه نباشد و با اقدام و عمل جلوی ایدز را بگیرید که از میزان آماری آن دق نکنیم.
این ماه مدیران تامین اجتماعی چه چیزی بابت واریز نکردن به موقع حقوق بازنشستگان می خواهند سرهم کنند!
شنیدن این خبر که تعداد زیادی از تحصیل کردگان متقاضی مهاجرت به کانادا و استرالیا هستند موجب تاسف است. کاش مسئولان کشور می توانستند به صورتی برنامه ریزی کنند که نه تنها این افراد جذب کار در داخل می شدند بلکه ایرانیان مقیم خارج نیز متقاضی بازگشت به کشور می شدند.
 مبارزه با مفسدان اقتصادی و حقوق نجومی از فوتبالیست و سوپر استار تلویزیون گرفته تا برخی مدیران ارشد دولتی، توسط دستگاه قضایی باید با جدیت ادامه یابد. این اقدام حسنه حمایت عموم جامعه را در پی دارد.
کار قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان اقتصادی سنگ بنای شکوفایی اقتصادی است زیرا تا زمانی که مفسد اقتصادی وجود داشته باشد رشد اقتصادی معنی نخواهد داشت. امید که این اقدام شایسته تا قطع ید آخرین مفسد ادامه یابد.
نمایندگان باید با نقد سازنده کابینه و دولت را به چالش بکشانند که برای رفاه مردم و پیشرفت کشور،تلاشی دو چندان کنند. مجلس پویا پیشران دولتی کارآفرین خواهد بود. البته تلاش مجلس و دولت قابل تقدیر است.
لطفا از روستای ارزنه از توابع شهرستان باخرز گزارش تهیه کنید.
بیمه سلامت که هیچ کجادیگر ارزشی ندارد این چه طرح سلامتی بود؟!
 مسئولان محترم آموزش و پرورش به جای سیاسی کاری واجرای دستورات اجانب، به فکر بچه های این مملکت باشند. خطرهای بزرگی همچون فساد اخلاقی و اعتیاد، نوجوانان این کشور را به شدت تهدید می کند و آقایان باید فردا جواب گو باشند!
به آقای نوبخت بگویید این یارانه رو نمی خواهیم در عوض قیمت ها به قبل برگردد.
امیدوارم دانشگاه آزاد در هفته پژوهش هزینه داوری بیش از 100 مقاله فصلنامه علمی پژوهشی طی سه سال گذشته را پرداخت کند.
 آقایان مسئولان مخابرات ما اشتباه کردیم شما به بزرگی خودتان ببخشید لطفا گران فروشی و کم فروشی بکنید ولی سرعت اینترنت را به حالت اولش برگردانید. ما اینترنت ارزان نمی خواهیم.
 آقای مرعشی، جوان بیکاری که تحصیلات عالی هم دارد دغدغه اش نان شب است. معلوم است ثروت و پول انباشته و رانت هم آی کی یوی بالا و ژن خوب می آورد.
چرا هزینه های دندان پزشکی این قدر بالاست؟ قشر کم درآمد جامعه هزینه آن را ندارد از کجا بیاوریم؟ لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
 جناب آقای نوبخت شما باید نرخ بنزین و گازوئیل را با کشورهای نفت خیز مقایسه کنید نه با کشوری که فکر نمی کنم حتی یک چاه نفت داشته باشد!
ما انتظار داریم از قیمت درج شده روی اجناس تخفیف بگیریم ولی متاسفانه برعکس شد از داروخانه ای یک عدد شربت گیاهی زوفا خریدم 14800 تومان روی شربت 11500 ثبت شده! تکلیف این زیاده خواهی چیست؟
 چند روزی است نوع صحبت های آقای جهانگیری خیلی تغییر کرده و مردم پسند حرف می زند، آیا واقعا متوجه ضعف عملکرد دولت و نارضایتی مردم شده یا این که موضوع دیگری است؟
یک زمانی برنامه های مهران مدیری را دوست داشتم نگاه کنم ولی الان به شدت بدم می آید چون ایشان در برنامه دورهمی به شخصی بی احترامی کرد و گفت گلابی. چنین سخنانی زیبنده یک انسان نیست.
پیگیر قبض آب باشید. آخه آب بها 21 هزار تومان قابل پرداخت 60 هزار تومان! 40 هزار تومان اضافه بابت چی؟
تو را به خدا جلوی حتی یک ریال کمک و وام به خودروسازان را بگیرید که یک عمر است مردم را دارند اذیت می کنند. هرسال با کلکی جدید بانک ها و جیب مردم را خالی می کنند.