انعکاس

اعتماد آنلاین نوشت : مسعود پزشکیان، نماینده تبریز و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده مسئولان برای رفع حصر تا آخر سال گفت: خبر ندارم از این که رفع حصر قرار است تا آخر سال که یک روز به پایان آن باقی است، اتفاق بیفتد اما اگر قول داده‌اند باید به قول شان عمل کنند. وی همچنین با اشاره به استعفای نجفی از شهرداری تهران و زمزمه هایی که درباره جایگزینی اسحاق جهانگیری در این پست مطرح می شود، گفت: بعید است کسی که معاون اول رئیس‌جمهور است، این پست را رها کند و شهردار شود.
پارس نیوز نوشت : اهدای پول از سوی زهرا رهنورد به برخی از کسانی که در خیابان انقلاب کشف حجاب کرده اند واکنش‌های بسیاری را از سوی شخصیت‌های سیاسی به همراه داشته است تا جایی که برخی از اصلاح‌طلبان درصدد توجیه این مسئله هستند.
انصاف نیوز نوشت : سایت و کانال مجذوبان نور که اخبار مربوط به دراویش را منتشر می کرد، پس از اطلاعیه نورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی به فعالیت خود پایان داد.
نامه نیوز نوشت : به نظر می رسد اصلاح طلبان خیلی مایل نیستند شهرداری را به کارگزارانی ها بسپارند. از سوی دیگر اختلافات موجود در درون کارگزاران که خود یکی از عوامل استعفای نجفی بود این احتمال را ایجاد می کند که این طیف سیاسی شانس بیشتری داشته باشد. فارغ از این که نقش جهانگیری در شهردار شدن نجفی و حالا رفتن او چقدر بود، باید منتظر ماند و دید که اصلاح طلبان برگ برنده خود یعنی جهانگیری را خرج شهرداری می کنند یا برای مصاف هایی همچون مجلس و ریاست جمهوری نگاه می دارند.
پارسینه نوشت : یکی از دختران شیعه لبنانی که در حوزه علمیه تحصیل می‌کند، دلنوشته‌ای را برای رهبر معظم انقلاب ارسال کرد. وی پس از مدتی فهمید نامه‌اش خوانده و پاسخ داده شده است، ضمن این که چفیه‌ای هم به‌عنوان هدیه از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد.
جماران نوشت : کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی یادآورشد:  راهبردهای مصوب شورا خدمت مقام معظم رهبری ارائه می‌شود و ایشان اگر مصلحت بدانند به دستگاه‌های دولتی ابلاغ می‌کنند.در دولت آقای احمدی‌نژاد، راهبردهایی که از دفتر مقام معظم رهبری به دولت ارسال می‌شد، چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت، ولی در دولت آقای روحانی مورد توجه قرار می‌گیرد و این خود، تفاوت مهمی است.