اخبار

مسکو: حضور مستشاران ایرانی در سوریه به درخواست دمشق است
ایسنا - نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه گفت : حضور مستشاران ایرانی در سوریه بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است.ا لکساندر لاورنتیف با بیان این که هیچ نیروی ایرانی در جنوب سوریه وجود ندارد، تاکید کرد: حضور مستشاران ایرانی در سوریه بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است .نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که گروه‌های مسلح در این منطقه (جنوب سوریه) به غیر از داعش و جبهه النصره خواستار مصالحه با دولت دمشق هستند. 
بازداشت ۳۰ تروریست مسلح در آشوب‌های اخیر خرمشهر
تسنیم - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، دشمنان انقلاب اسلامی و سعودی ها بنا دارند گزینه‌های مختلفی را در این مقطع برای جمهوری اسلامی تدارک ببینند. کریمی قدوسی افزود: آن ها قصد دارند تا زمانی که جامعه ملتهب می‌شود تیم‌های ترور را وارد ایران کنند. همانند همان چیزی که در خرمشهر اتفاق افتاد و 30 نفر از اعضای یک گروهک تروریستی که مسلح هم بودند با هوشیاری نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی بازداشت شدند و جلوی تحرکات آن ها گرفته شد.
طرح تشدید برخورد با قضات متخلف روی میز کمیسیون حقوقی مجلس
باشگاه خبرنگاران - عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح تشدید مبارزه با قضات متخلف یکی از طرح‌هایی است که اکنون در دستور کار کمیسیون قرار دارد .محمد دهقان افزود: نیازمند متولی چابک، قدرتمند و مقتدر برای مبارزه با فساد در کشور هستیم. وی با بیان این که متأسفانه اکنون وضعیت خوبی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشورنداریم، افزود: با وجود این وضعیت فساد اقتصادی‌مان نسبت به بسیاری از کشور‌ها بهتر است. نماینده طرقبه و چناران  گفت:آن گونه که انتظار می‌رفت از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان استقبال نشد.
 
تکذیب ادعای منتسب به  وزیر اطلاعات
ایرنا- روابط عمومی وزارت اطلاعات با رد برخی اظهارات منتسب به وزیراطلاعات، به نگارندگان چنین مطالبی توصیه کرد اخلاق رسانه ای و تقوای شرعی را رعایت کنند. در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: وزیرمحترم اطلاعات هیچ گاه عبارتی را که به نقل از ایشان درباره رژیم کودک کش صهیونیستی مبنی بر این که «همه حرف های نخست وزیراسرائیل بد نیست» منتشر شده نگفته و ذکر چنین دروغی به نقل ایشان را مصداق بی شرمی می داند. از همین تهمت بی شرمانه به وزیر اطلاعات میزان صحت دیگر سخنانی که این گونه رسانه ها به وی نسبت می دهند، مشخص می شود.