حرف‌مردم‌‌

 حالا که جسارت حذف ارز مسافرتی وجود ندارد، برای حفظ بیت المال و ارز انفالی نفتی حداقل ارز مسافرتی نصف شود.
در تاریخ دوم بهمن 96 منزلم را بیمه آتش سوزی و ماشینم را بیمه بدنه کردم حالا بعد از شش ماه خواسته اند الحاقیه صادر کنم. طبق قانون شرع وقتی معامله ای انجام و بیع رد و بدل شد و وجهش پرداخت و قطعی شده چرا باید دوباره الحاقیه صادر شود؟ لطفا پیگیری کنید.
طرح تغییر ساعت کاری ادارات و بانک ها باعث کاهش ترافیک و بهینه سازی مصرف انرژی خواهد شد. لطفا ادامه یابد.
آیا ورود خودروهای سنگین (اتوبوس و کامیون) برون شهری به داخل محدوده شهری مجاز است؟ اگر مجاز نیست چرا در شهر حضور گسترده دارند و به راحتی تردد می کنند، به ویژه اتوبوس های بین شهری در محدوده حرم و بافت مرکزی شهر؟ و چرا با خودروها (اعم از سبک و سنگین) و موتورهای دودزا هیچ برخوردی نمی شود؟
شرکت های صاحب نام می گویند اگر در 10 درصد خانه ها و بیابان های ایران نیروگاه خورشیدی زده شود، برق کشور و دو همسایه شرقی تامین می شود اما دولت باید 70 درصد سرمایه اولیه را بپردازد بعد هم از محل برق تولیدی، پولش وصول می شود.
آقای استاندار چرا پیگیر کار ما سهامداران پدیده نیستید؟ تا کی ما باید منتظر باشیم؟
مدتی است از حساب بانک ملی من با عنوان پرداخت قبض برداشت غیرقانونی می شود بانک هم جواب گو نیست. لطفا راهنمایی کنید بنده به کجا مراجعه کنم.
از طرفی استانداری ادارات را زودتر تعطیل می کند و از طرف دیگر کارمندان اضافه کار می کنند و حتی مصرف آب و برق بیشتر هم می شود.
خدایا ما را مبتکر کن نه محتکر! 
آن هایی که ارز دادند و گرفتند چرا اسامی شان اعلام نمی شود؟ آن ها و دار و دسته شان باید به اشد مجازات برسند.
 بانک مرکزی اعلام کرد در سال 96 دخل مردم 100 هزار تومان از خرج شان بیشتر بوده که این آمار ناصحیح است. وقتی که تورم 100 درصد است چطور چنین آماری درست است؟ خسته شدیم از بس آمار غلط از زبان مسئولان شنیدیم. مثلا ما مسلمانیم! 
لطفا این قدر به آقای فغانی ایراد نگیرید. اختیار زندگی اش را دارد. دوست دارد برود. لطفا حسادت نکنید.
 برنده اصلی فینال جام جهانی روسیه، تلویزیون بود که در طول بازی ها با حداقل سانسور به شعور تماشگر ایرانی احترام گذاشت. دست مریزاد.
یک راهکار برای کاهش مصرف برق اینه که شرکت برق شب ها لامپ ستون برق خیابان ها را دوتا درمیان خاموش کند و اتفاقی هم پیش نمی آید. آن هم با این همه ماشین با چراغ روشن.
مسئول عزیز دلار دو نرخی یعنی رانت! کدام کاسبی پیدا می شه درحالی که  کالایی را که 2000 شیرین خواهان دارد 1000 تومان بفروشه؟ مگه داریم مگه می شه! تنها راه تک نرخی شدن ارزه یک راه دیگه اینه که کار کالاهای اساسی وارداتی را فقط خود دولت انجام دهد و توزیع بشه وگرنه سود باد آورده چنین رانت عظیمی هر شرکت و انسانی را گمراه می کند.
کمر ما سهامداران شرکت پدیده شاندیز که سه و نیم ساله بلاتکلیفیم شکسته و حتی ریالی از پولمان را ندادند تا حداقل در برابر مشکلات بایستیم . لطفا شما کمک مان کنید تا به پول خود برسیم.
در این چند ماهه همه چیز سر به فلک کشیده در این بازار گرانی کارگر بدبخت چه کار کند لطفا یارانه سه دهک پایین را قدری افزایش بدهید. 
 در قسمت خراسان به روایت خراسان آن چه را که صلاح می دانید چاپ می شود نه آن چه را که صلاح است.
چرا دولت یه بار برای همیشه مشکل نانوایی ها رو حل نمی کنه. یه استانداردی تعریف کنه تموم نانوایی ها رو طبق  اون به سازی کنه یا  دو تا کارخونه نان فانتزی تو هر شهر احداث بشه تا مردم طعم نان خوش پخت و بهداشتی رو بچشند و برای همیشه از این مشکلات خلاصی پیدا کنند.
چرا برخی مالکان خانه این قدر منصف و بی رغبت به مال دنیا هستند؟ به یک باره 50 درصد اجاره را افزایش می دهند! وقتی یک صاحب خانه 500 هزار تومان اجاره را بالا می برد در واقع شش میلیون بالا برده است! کجاست قانون؟
مسئولان محترم تامین اجتماعی دست تان درد نکند خوب در هفته تامین اجتماعی به فکر بازنشستگان هستید! هنوز معوقات افزایش حقوق را نداده اید. آخرت  و خدایی هم هست بهشت و دوزخی هم هست.
 دوره ریاست روحانی با احمدی نژاد هیچ فرقی نکرده فقط نقطه های اصابت رانت تفاوت کرده!
در شرایط تحریم بالا بردن نرخ سود بانکی بسیار بیشتر از اقدام های دیگر دولت کارایی دارد. با افزایش نرخ سود بانکی، نقدینگی به ویژه پول های سرگردان به بانک ها برمی گردد و آرامش در بازارهای مسکن، خودرو، سکه و ... حاکم خواهد شد و قدرت مدیریت و سامان دهی بازار در شرایط سخت تحریم در آینده نزدیک در دست حاکمیت است. جلوی تورم را هم با پرداخت یارانه مثلا در بخش انرژی و ... به تولید می توان گرفت.
بنده یک سال در بانک مسکن سپرده گذاشتم که برای خرید مسکن وام دریافت کنم. امثال من زیاد هستند. الان قیمت مسکن گران شده با این مبلغ باز هم توان خرید نداریم!
مگر فوتبالیست ها با این همه امکانات که در اختیارشان قرار گرفت چه گلی به سر ما زدند که باید از سربازی معاف شوند؟!
مردم از دستگاه محترم قضایی و ماموران محترم و دلسوز نیروی انتظامی و آگاهی به خاطر برخورد با متجاوزان شیطان صفت و کودک آزار نهایت تقدیر و تشکر را دارند. رسوایی و اعدام علنی حق متجاوزان کثیف است.
این شهرک هایی که ساخته شده سینما، پارک، بیمارستان و درمانگاه می خواهد که اگر نباشد همه به سمت شهر می آیند و این یکی از دلایل ترافیک و شلوغی بیش از حد مشهد است! در شهرستان ها هم امکانات نیست.
چند برابر مردم دیگر کشورها برق و آب مصرف می کنیم. گاهی هم که به دلیل افزایش دما 45 دقیقه برق قطع یا آب جیره بندی می شود اندازه یک بچه صبر و طاقت نداریم و با داد و هوار شایعه درست می کنیم و نق می زنیم. کمی منصف و منطقی باشیم.
خراسان عزیز، لطف کن این پیش فروش خودروی پژو 2008 را پیگیری کن. به خدا گناه که نکردیم. چهار ماه از تحویل خودرو گذشته.
جوابیه شرکت ارتباطات سیار ایران درباره طرح هدیه شتاب
در پاسخ به ادعای یکی از مشترکین محترم در بخش پیام مردمی آن روزنامه به تاریخ 97.4.23 با موضوع «همراه اول هم داره کم کم مثل ایرانسل میشه، قبض را پرداخت می کنیم پس چی شد هدیه شتاب؟» به اطلاع می رساند: شتاب در پرداخت به معنای آن است که مشترکین به محض دریافت قبض، پنج روز مهلت دارند تا پرداخت صورت حساب خود را انجام داده و جایزه یک روز مکالمه رایگان خود را دریافت کنند. در خور ذکر است در گذشته توزیع قبض به صورت فیزیکی بوده و رساندن آن به مشترکین تقریبا تا شانزدهم هر ماه زمان می برد و به همین دلیل مشترکین برای پرداخت قبض خود تا بیستم هر ماه فرصت داشتند؛ در حال حاضر چون صورت حساب از طریق سایت، پیامک اپلیکیشن «همراه من» و ایمیل در اولین روز هر ماه ارسال می شود، همان طور که در تمامی درگاه ها اطلاع رسانی شد. هدیه شتاب در پرداخت تا پنجم هر ماه و مهلت پرداخت آن تا پانزدهم ماه تعیین شده است. امید است با ارائه این توضیحات، مشترک مذکور پاسخ خود را دریافت کرده باشد.