مشروبات الکلی تقلبی جان 3 نفر را گرفت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که پرونده قضایی برای بررسی فوت سه نفر در این استان تشکیل شده است.
حاجی رضا شاکرمی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: علت فوت این افراد هنوز مشخص نشده و منتظر نتیجه نهایی پزشکی قانونی هستیم.
وی اضافه کرد: تاکنون سه نفر فوت کرده اند و پس از اعلام نتیجه نهایی پزشکی قانونی در این خصوص اطلاع رسانی می شود. رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نیز اعلام کرد که تعداد جان باختگان بر اثر مسمومیت در این استان به سه نفر رسید.
مهرداد بابایی درتشریح این حادثه به ایرنا گفت: طبق بررسی ها، 13 نفر در مناطق جنوبی کرج و شهرستان فردیس دچار مسمومیت شدند که دو نفر آنان در همان لحظه اولیه جان باختند ویک نفر دیگر امروز (دیروز) جان خود را از دست داد. وی افزود: این افراد شامل 12 مرد و یک زن بودند که در مکان های مختلف استان البرز دچار مسمومیت شدند که توسط دوستان و بستگان به سه بیمارستان حضرت قائم (عج ) ، شهید رجایی و شهید مدنی کرج انتقال یافتند.
بابایی گفت: تحقیقات در خصوص علت مسمومیت این افراد ادامه دارد. در این حال یک منبع آگاه در استان البرز به ایرنا گفت:طبق تحقیقات اولیه این افراد براثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی مسموم شدند.
وی بیان کرد: در این زمینه یک فرد فروشنده مشروبات الکلی تقلبی در استان البرز شناسایی شده است. پیش از این تعداد افراد مسموم شده 12 نفر اعلام شده بود.