راز جسد عروس 30 ساله در خیابان ایتالیا 

 زن جوانی که پس از دو هفته با شوهر سابقش زندگی مشترک را آغاز کرده بود در سناریوی مرموزی از طبقه پنجم ساختمان به پایین سقوط کرد.  به گزارش  رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت : ساعت 19 شامگاه سه شنبه 20 شهریور امسال یکی از ساکنان یک مجتمع مسکونی 5 طبقه در خیابان ایتالیا در زمان ورود به داخل ساختمان با جسد خون آلود خانمی جوان در داخل پارکینگ مجتمع روبه رو و با نزدیک شدن به جسد متوجه می شود که این خانم جوان همسایه طبقه پنجم مجتمع است که گویا از ارتفاع به پایین سقوط کرده است . بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی110 به پلیس و در ادامه اورژانس اعلام می شود که با حضور مأموران کلانتری 148 انقلاب و تیم اورژانس در محل ، فوت این خانم 30 ساله تأیید و موضوع برای ادامه رسیدگی به پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک دادسرای جنایی اطلاع داده می شود. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" ،کارآگاهان اداره دهم پلیس در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که متوفی به همراه همسرش به نام مهدی ( 32 ساله ) در این مجتمع سکونت داشته است .
برابر اظهارات خانواده متوفی ، مهدی و متوفی در سال 89 و پس از آشنایی با هم در دانشگاه با یکدیگر ازدواج کردند اما پس از گذشت چند سال زندگی مشترک ، در سال 95 به علت افزایش اختلافات خانوادگی از یکدیگر جدا شدند اما مجدد در تاریخ 7 شهریور امسال زندگی مشترک خود را از سر گرفتند با وجود این در همین مدت زمان دو هفته دچار اختلافاتی شده بودند. مهدی با تأیید داشتن اختلاف و حتی درگیری لفظی با همسرش در روز حادثه مرگ همسرش مدعی شده است که برای پایان دادن به مشاجره با همسرش ، ساعت 6 عصر سه شنبه از خانه خارج شد و به خانه پدر و مادرش در خیابان دماوند مراجعه کرد و ساعت 7 شب در تماس تلفنی همسایگان متوجه فوت همسرش شد و هیچ دخالتی در مرگ وی ندارد .
بنا بر این گزارش، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت : با توجه به طرح شکایت خانواده متوفی از دامادشان مبنی بر احتمال وقوع جنایت قرار قانونی از سوی بازپرس محترم شعبه 10 دادسرای ناحیه 27 تهران برای همسر متوفی صادر شده و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی و ابتدایی قرار دارد .