تازه‌های مطبوعات

ایران - محسن پیرهادی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با انتقاد از عملکرد جریان اصولگرایی گفت: یکی از اشتباهات جریان اصولگرا دفاع بی‏‌چون و چرا از نهادهای حاکمیتی است، به‌طوری که در ذهن عموم تداعی ‌همانی جریان اصولگرا با مجموعه‎هایی مانند صدا و سیما، قوه قضاییه، نهادهای نظامی و دیگر بخش‎های انتصابی نظام  را می‌کند.
آفتاب یزد –اتفاقات در شورای شهر بابل بهانه‌ای شده برای به راه افتادن موجی از سوی جریانی خاص تا با بهره‌جویی از فرصت موجود بخواهند بی‌دلیل به بقیه بقبولانند آن چه باعث وقوع حادثه شده است، نبود نظارت استصوابی بوده است و بس!
فرهیختگان - ورزش ایران ممکن است با یک شوک بزرگ مواجه شود. درجریان بازی‌های آسیایی مسئولان برگزاری به محل اقامت یک تیم رزمی کاروان ایران رفتند تا از چند ورزشکار تست دوپینگ بگیرند. از سه مورد مشکوک، دو نفر تست دادند و یک نفر از هتل فرار کرد. دو نفر از این سه نفر برای ایران مدال گرفته‌اند.شنیده شده که یکی از این دو ورزشکار از دادن تست دوپینگ به‌شدت ممانعت کرده، اما سرانجام تسلیم خواسته ماموران سازمان مبارزه با دوپینگ شده است.
 آرمان - فرماندار ساوجبلاغ گفت: بامداد جمعه تعدادی از نیروهای اورژانس که در ماموریت تابستانی حضور داشتند و در لاین جنوبی آزادراه قزوین-کرج مستقر بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. افراد ناشناس بدون هیچ دلیلی به محل استقرار نیروها حمله‌ ور شدند  و علاوه ‌بر هتاکی شدید به آن ها آسیب رساندند.
فرهیختگان - سومین فهرست واردکنندگان کالا و دریافت‌کنندگان ارز دولتی قرار بود طبق وعده بانک مرکزی در هفته اول مرداد امسال منتشر شود اما در حالی که اکنون نیمی از شهریورماه گذشته  نه‌تنها گمرک، بلکه بانک مرکزی نیز هیچ توضیحی درباره منتشر نشدن این فهرست ارائه نکرده است.