انعکاس

تابناک نوشت : رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت : با ورود آخرین کاروان حجاج به کشور در بامداد یک شنبه عملیات پزشکی حج ۹۷ به پایان رسیده است، در حج امسال 10 تن جان خود را از دست دادند و این آمار نسبت به 30 فوتی در حج سال گذشته با کاهش محسوس همراه بوده است.
آی اسپورت مدعی شد  : فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است تا راهی برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها پیدا کند. گفته می‌شود این تلاش‌ها نتیجه پیگیری مداوم مدیران فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) است. آن‌ها پیش از این از مسئولان فدراسیون ایران خواسته بودند که در فرایندی آرام و بدون تنش، امکان ورود زنان به ورزشگاه‌ها را فراهم کنند. با شروع فصل جدید لیگ‌برتر ایران، فیفا به‌دنبال نشانه‌هایی بود که ثابت کند تحول تازه‌ای در ماجرای ورود زنان ایجاد شده است.
اعتمادآنلاین نوشت : آیت‌ا... مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه سابق تبریز، به تصاویر منتشر شده از جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نحوه نشستن اش کنار احمدی نژاد واکنش نشان داد و گفت :  درست نیست که من درباره این موضوع توضیح بدهم. برخی از این سایت‎ها مسائلی را مطرح می‎کنند و مسائل کوچکی را بزرگ می‎کنند.شبستری همچنین تصریح می‎کند: من از توضیح این موضوع عذرخواهم.
انتخاب نوشت : تتلو با انتشار ‌پست ‌هایی وقیحانه در صفحه اینستاگرام خود، اعمال شیعیان در ماه محرم، روحانیت و اسلام را به باد توهین و الفاظی ‌رکیک گرفت.‌
اعتدال نوشت : هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ قانون «اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» طی دو ماه آینده باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.
خبرآنلاین نوشت : حجت الاسلام علی سرلک درباره ریشه خبر «بهائی ‌بودن ایده صرف هزینه برپایی هیئات مذهبی در امور خیریه» گفت: پیام من خبر نبود بلکه پوستری را در فضای مجازی دیدم و روی آن متن نوشتم چراکه مبلغان بهاییت از این نوع شیوه ها نیز قبلا استفاده کرده بودند بنابراین شیوه متداولی میان آن هاست. بهاییت را انگلیسی ها درست کردند، استراتژی اصلی‌شان هم این است مثل آفتاب پرست با شیعیان همنوا و وارد جمع آن ها شوند، دل هایی را با خود همراه کنند اما بعد زمینه های انحرافی به وجود آورند تا به اسلام ضربه بزنند. اساسا اسلام با جریان ارتداد تند برخورد می کند.
سایت 598 نوشت:شهردار سابق تهران به دلیل اتهامات وارد شده به مدیریت گذشته از میرلوحی عضو شورای شهر تهران در دوره جدید شکایت کرد. سید محمود میرلوحی ضمن تایید شکایت قالیباف شهردار سابق تهران از وی اظهار کرد: شهردار سابق تهران به دلیل برخی از مصاحبه‌های بنده درباره فعالیت مدیریت گذشته شهری شکایت کرده است. در هفته‌های گذشته نیز بنده بر اساس شکایتی که از سوی قالیباف شده بود به دادگاه احضار شدم که البته وکیل شهردار سابق تهران (قهرمانی) در این جلسه حضور داشت.