جانشین رئیس سازمان بسیج: مخالف موازی کاری با دولت هستیم

خدمت رسانی 150 هزار جهادگر بسیجی به مردم همزمان با رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که  بسیج تمام ظرفیت خود را بدون هیچ گونه منت در اختیار دولت برای عبور از پیچ‌های خطرناک تحریمی قرار می‌دهد، گفت: حاضر به هیچ اقدامی که اقتدار دولت جمهوری اسلامی را تحت الشعاع قرار دهد نیست بلکه برعکس بسیج و دولت در کنار یکدیگر ید واحده‌ای در برابر مستکبران عالم برای خنثی سازی نقشه‌های شوم شان خواهند بود. وی همچنین تاکید کرد: ما با هرگونه موازی کاری و اقدامات بدون نظارت دولت مخالف هستیم. به گزارش ایلنا، سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در تشریح رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در قالب بسیجیان سپاهیان محمد رسول ا... (ص) ۲ از 9 شهریورماه تا ۲۹ شهریورماه در مرحله اول،‌ با حضور هزار گردان بیت‌المقدس بسیج در شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
 وی ادامه داد: این نیروها به مدت ۲۴ ساعت به اردوگاه‌های بسیج مراجعه می‌کنند تا در این اردوگاه‌ها، آمادگی‌های جسمی، رزمایشی، فرهنگی، اعتقادی پیدا کرده و ضمن تجدید سازمان دهی در این رزمایش گسترده شرکت کنند. جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: هدف این رزمایش ایجاد امید و نشاط در بین بسیجیان و مردم و همچنین  اعلام آمادگی برای دفاع از کشور، ترساندن دشمن و تولید اقتدار برای نظام و پیام خدمت‌رسانی است.  
خدمت رسانی 150 هزار جهادگر به مردم همزمان با رزمایش 
وی ادامه داد: همزمان از ۹ تا ۲۹ شهریور ۷۰۱۴ گروه جهاد سازندگی بسیج در قالب ۱۵۰ هزار نفر جهادگر در این مدت ۲۰ روز همزمان با رزمایش هزار گردان بسیج در مناطق محروم و حاشیه‌ شهرها، مناطق روستایی و مناطق مرزی به خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و  درمانی مشغول هستند. سردار سپهر افزود: همچنین در بخش‌های مختلف سازندگی و حتی کلینیک درمانی، صنایع و کارگاه‌ها با تشکیل گروه‌های متخصص از صاحب نظران قرار است ۳۵ هزار واحد تولیدی نیمه کاره نیمه‌تعطیل و تعطیل و آسیب‌دیده را پایش و بررسی کنیم تا با ارائه راه حل، آن ها را از این وضع تعطیلی موجود عبور دهیم.
مرحله دوم رزمایش با حضور 800 هزار بسیجی برگزار خواهد شد
وی گفت: در مرحله دوم رزمایش که در پایان نیمه اول مهرماه برگزار خواهد شد، ۷۰۰ هزار نفر از همین بسیجیان در مراکز استان‌های کشور و همزمان صد هزار نفر از بسیجیان استان تهران با عنوان سپاهیان محمد رسول ا... یادآور سپاهیان حضرت محمد(ص) هستند که در سال ۶۵ در تهران برای کمک به یگان‌های رزم و اعزام نیرو به جبهه‌ها رفتند؛ این جمع انبوه با عنوان رزمایش خدمت و کمک به گروه‌های جهاد سازندگی و بسیج سازندگی اجتماع می‌کنند. 
جانشین فرمانده  گفت: در هر سال، ۱۰ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند؛  امسال می‌خواهیم این تعداد را افزایش دهیم تا طی امسال یک میلیون نفر را به اردوهای جهادی اعزام کنیم. وی گفت: می‌خواهیم امسال در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی، ۴۶۰ محله در حاشیه شهرهای بزرگ را که عموما از اعتیاد و طلاق آسیب‌های جدی دیده‌اند، با کمک نهادها و دستگاه‌های دولتی مورد حمایت قرار دهیم و در برنامه‌های خود رفع این آسیب را به مرحله اجرا برسانیم.
بسیج تمام ظرفیت خود را بدون هیچ منتی در اختیار دولت قرار می دهد
سردار سپهر تاکید کرد که سازمان بسیج مستضعفین با تمام توان به حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه جهاد سازندگی و حمایت از کالای ایرانی شده و برخلاف تصویر القایی دشمنان بسیج نه تنها زاویه‌ای با دولت ندارد بلکه دوشادوش دولت جمهوری اسلامی ایران، دشمن را در اجرای نیات شوم خود که تحریم های ناجوانمردانه را هم شامل می شود ناکام خواهد گذاشت. 
وی افزود: امسال بنا داریم در بخش علم و فناوری، سطح اختراعات بسیجیان را در جشنواره‌های علمی افزایش دهیم و به کمک دولت برای تولید علم و تقویت بنیه علمی بسیج تلاش کنیم. همچنین با دولت توافق کردیم که در بخش تنظیم بازار و مبارزه با محتکران به یاری دولت بشتابیم. 
وی تاکید کرد: ما با هرگونه موازی کاری و اقدامات بدون نظارت دولت مخالف هستیم.سردار سپهر گفت: همچنین درحال رایزنی با وزارت بهداشت هستیم که برای سلامت محلات از ظرفیت‌های بسیج استفاده شود. بسیج جامعه زنان ما نیز این آمادگی را دارد تا با همکاری نهادهای دولتی برای کمک به خانواده سالم و خانواده مقاوم، کارگاه‌هایی را در محلات و ادارات برگزار کند.