اخبار

بزرگان ادبی کشور، مدرسان آکادمی داستان
مدرسان دوره نخست آکادمی داستان معرفی شدند. در آخرین جلسه شورای این آکادمی، سید مهدی شجاعی به عنوان مدرس نویسندگی عمومی، مصطفی رحماندوست به عنوان مدرس رشته داستان کودک و مهدی پوررضاییان به عنوان مدرس رشته داستان کوتاه معرفی شدند. به گزارش فارس، فرصت ثبت نام در دوره های آموزش حضوری آکادمی داستان، تا پایان آبان ماه امسال است. علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی academy.neyestanbook.com مراجعه کنند.
هنرجویان برای گذراندن هر دوره باید دو ترم چهارماهه را زیر نظر استادان ممتاز هنر داستان نویسی پشت سر بگذارند. جلسه ها به صورت هفتگی تشکیل می شود و پس از ختم هر دوره، مدرک معتبر اعطا خواهد شد.
 
 
سر رضا یزدانی شلوغ می شود
رضا یزدانی بعد از انتشار قطعه «کلافه» از آلبوم و پروژه های جدیدش گفت. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«پرواز به سمت دوره اى تازه در تمامى حوزه ها. آلبومى متفاوت تو راهه که خیلى شبیه آلبوم هاى سه گانه ساعت ها و خاطرات مبهم هست. یک اتفاق موسیقایی خیلى جذاب در حوزه راک. تور کنسرت هاى ٢٠ سال با رضا یزدانى و اتفاقاتى جذاب در حوزه برندینگ. هر روز ساعت ها، من و مجموعه عواملى که در کنار من هستن به خصوص على اوجى عزیز مشغول کار هستیم که بعد از این ٢٠ سال کار و فعالیت مستمر، اتفاقات جدید و تازه اى رو براى خودمون و براى شما شکل بدیم.»
 
 
شرکت گروه رستاک در 
جشنواره فجر
خواننده و نوازنده گروه رستاک از ضبط دو قطعه و پژوهش و باز آفرینی قطعه های دیگر آلبوم جدید این گروه خبر داد. فرزاد مرادی در ادامه به هنرآنلاین گفت: این آلبوم در فضایی متفاوت و با هدف معرفی هر چه بیشتر موسیقی اقوام شکل می‌گیرد و به احتمال قریب به یقین مانند آثار دیگر رستاک، آلبوم به صورت تصویری و صوتی ارائه خواهد شد چرا که مردم این نوع ارائه را پسندیده و دنبال کرده‌اند. هدف ما نیز از تولید یک اثر، حفظ جنبه‌های هنری آن در کنار توجه و احترام به خواسته‌های مخاطبان‌مان است. وی اضافه کرد: حضور گروه در جشنواره موسیقی فجر امسال قطعی شده است.
 
 
مازیار فلاحی برای تلویزیون تیتراژخوانی می‌کند
مازیار فلاحی قطعه ای عاشقانه برای تیتراژ مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پور وزیری و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر را می خواند. به گزارش  مهر به نقل از روابط عمومی سریال، تازه ترین محصول سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج،  از اواسط آذر ماه هر شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. سریال ۲۷ قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده و با پایان یافتن مراحل فنی آماده نمایش از رسانه ملی است.