بازار خبر

سفر گروه مذاکره کننده سوخو به ایران
مهر- دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران از سفر تیم‌هایی از کشور روسیه برای مذاکره در زمینه فروش هواپیمای مسافری در حاشیه نهمین نمایشگاه هوایی ایران به شرکت های هواپیمایی خبر داد.
تعلل چند ماهه در پرداخت تسهیلات بافت فرسوده
فارس- در حالی که از مصوبه دولت برای اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن با نرخ سود ۹ درصد در بافت فرسوده ماه ها می‌گذرد، هنوز پرداخت این تسهیلات آغاز نشده است.
سامانه 5000499 معتبر است؛ به 
پیامک های بسته حمایتی رسیدگی می شود
ایسنا- به رغم این که روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود: برخی سامانه‌های پیامکی اعلام شده از جمله ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به طرح حمایتی دولت از قشرهای کم درآمد ندارد، سرپرست سازمان تامین اجتماعی، آن را معتبر دانست و گفت: این سامانه از طریق مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون اعلام شده است.
محسنی  بندپی افزود: ما از طریق این سامانه یک میلیون درخواست برای بسته‌های حمایتی دریافت کرده‌ایم که در روزهای آینده به این پیامک‌ها رسیدگی خواهد شد. به گفته وی، این سامانه پیامکی از اعتبار بالایی برخوردار است به گونه‌ای که سال ۹۲ در زمان حذف یارانه‌ها بیش از ۶۲ میلیون پیامک به این سامانه ارسال شده بود.
افزایش قیمت لوازم خانگی داخلی
 ۸۰ درصد، خارجی ۱۵۰ درصد   
ایسنا- سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش حداقل ۸۰ درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل طی امسال و نیز افزایش بیش از ۱۵۰ درصدی قیمت محصولات با برند خارجی در این حوزه خبر داد.
خون خاشقچی دامن بورس عربستان سعودی  را گرفت
مهر- پس از این که ایالات متحده ۱۷ نفر از مقامات سعودی را به علت قتل روزنامه‌نگار عربستانی مقیم آمریکا، تحریم کرد، سهام عربستان سعودی، بیشترین افت خود در یک ماه را تجربه کرد.