انعکاس

الف مدعی شد: کوچ یا تصدی همزمان پست هیئت مدیره شرکت‌های زیر مجموعه شستا توسط مدیران سایپا این روزها بعد از افشای اسامی اعضای هیئت مدیره، موضوعی ابهام برانگیز برای کارشناسان و اصحاب رسانه شده است. این که تعداد زیادی از مدیران سایپا با وجود این که تخصص لازم را ندارند در زیر مجموعه های شستا عضو هیئت مدیره شوند موضوعی است که نهادهای نظارتی باید بررسی کنند.سید علیرضا محمودی که سال گذشته با حکم جهرودی قائم مقام مدیرعامل در امور   فروش ساپیا شد، یکی از این مدیران است، علیرضا محمودی هم اکنون علاوه بر قائم مقامی در سایپا چهار پست دیگر  دارد.
ایران آنلاین مدعی شد: قانون، عضویت در شورای نگهبان را برای افرادی که بیش از یک شغل دارند، غیرقانونی می‌داند و آنان را عضو مستعفی معرفی می‌کند. در همین حال، عباسعلی کدخدایی و محسن اسماعیلی دو عضو حقوقدان شورای نگهبان به ترتیب رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین و مقررات هستند .
تابناک نوشت : تبلیغ تورهای نوروز ۹۸ درحالی آغاز شده که با کاهش ارزش پول ملی در برابر ارزهای خارجی، قیمت سفرهای خارجی نجومی شده است. یک سفر ۱۷ روزه به کانادا حدود ۱۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد و ماجراجویی با کشتی کروز معمولی در فاصله ترکیه تا یونان حدود ۳۳ میلیون تومان تمام می‌شود و سفر به قطب شمال بدون تماشای وال‌ و خرس قطبی متوسط ۵۵ میلیون تومان خرج دارد. سفرهای پرطرفدار ترکیه، قونیه، ارمنستان، گرجستان، هند، مالزی و تایلند که شرایط هماهنگ‌تری با دهک‌های درآمدی متوسط جامعه دارند نیز بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.
برنا نوشت: محمد عضو گروه موسیقی که در رشت بازداشت شد در گفت وگویی با   این ادعا که در همان ساعات اولیه پس از انتشار فیلم در فضای مجازی از چند شبکه خارجی فارسی زبان با ما از طریق دایرکت اینستاگرام تماس گرفته شد، توضیح داد: «خبرنگاران این شبکه‌ها، خواستار این بودند که فیلم حادثه و چگونگی وقوع این اتفاق را از زبان خودمان به صورت فیلم برای آن ها ارسال کنیم و می‌گفتند که پس از ارسال این فیلم‌ها اتفاق خوبی برای مان می‌افتد ولی ما این کار را نکردیم.»محمد اظهار کرد: «آن شب با حمله ماموران شوکه شدیم. اصلا نمی‌دانستیم که شب شهادت است و اگر می دانستیم قطعا آن شب به خیابان نمی‌رفتیم.»