حرف‌مردم‌‌

   چرا "سایپا" و "پارس خودرو" پاسخ گوی کسانی که خودرو از این شرکت ها خریده اند و ماه هاست تکمیل وجه کرده اند نیست؟ با این که بازار پر از خودروهای صفر است اما این شرکت ها از تخصیص خودرو و تحویل به مشتری طفره می‌روند! به کجا باید شکایت کنیم؟ چه کسی رسیدگی می‌کند؟
 ‌اشکالی ندارد که قیمت خودرو را آزاد کنند به شرطی که تعرفه واردات خودروی خارجی را صفر کنند و در یک بازار واقعا رقابتی مردم تصمیم گیرنده باشند نه خودروسازهای انحصارطلب داخلی.
  تا کی باید این اسم های عجیب و غریب را بشنویم و بر سر در بعضی از فروشگاه ها ببینیم مثل آرایشگاه نانسی و دستمال نانسی و نورمن مارکت و... .واقعا نظارتی هست؟ یواش یواش داریم نام های فارسی رو فراموش می‌کنیم.
  اگرپراید 132میلیون تومان درسوریه به فروش می‌رسد،در عوض دستمزد کارگرساده حدود 50 هزارلیر یعنی 400 هزار تومان در روز است.
 انتصاب کرباسچیان بازنشسته به سمت مدیرعاملی شرکت نفت، دهان کجی آشکار دولت به قانون است! مگر دچار قحط الرجال هستیم که مسئولان چرخشی پست عوض می‌کنند؟!
  چرا درباره واردات برنج گزارشی تهیه نمی‌کنید؟ دولت با ممنوع کردن واردات برنج باعث بی ثباتی بازار و بالا رفتن قیمت ها شده است. واقعا چرا؟
 بعد از کلی هیاهو و جنجال سلطان سکه و اخلالگران بازار ارز و موبایل دستگیر شده و محاکمه و مجازات شدند ولی وقتی این بگیر و ببندها و مجازات ها هیچ تغییری در بهبود وضع اقتصادی کشور ندارد چه فایده ای دارد؟!
  این چه وضعی است که خبر ساعت 14اعلام می‌کندشماره ملی افراد به سامانه5000499ارسال شود و پلیس هم تایید می‌کند ولی خبر شبانگاهی ساعت22 سامانه پیامکی وهمه چیزراتکذیب می‌کند؟
  آخه با این گرانی اجناس چگونه زندگی کنیم؟ چرا مسئولان به فکر معیشت مردم نیستند؟ شاید خبر ندارند که مردم چطور زندگی می‌کنند که یکی وضع مردم را بهشون اطلاع بده. اگه یک ماه باحقوق مردم زندگی کنند از دل مردم باخبر می‌شوند.
 متاسفانه فساد اقتصادی و پارتی بازی و مسائلی از این قبیل در کشور وجود دارد بنابراین نباید از سخنان آقای ظریف وزیر امور خارجه درباره پول شویی داخلی دلگیر شد بلکه باید با یافتن راهکارهای مناسب و وضع قوانین کارآمد جلوی این تخلفات را تا حد ممکن گرفت.
  اداراتی مانند بیمه و کار و مالیاتی از کارفرمایان پول بیجا می‌گیرند. واقعا چرا؟
  به جای این که خودروهای سواری را جریمه کنید این همه اتوبوس را که دود می‌کنند جریمه کنید که همه شهر را پر از دود کرده اند.
  وقتی یک حقوق بگیر حداقل قدرت خریدش یک سوم شده یعنی اگر اردیبهشت یک میلیون تومان می‌گرفت حالا 350 هزار تومان دارد و می‌تواند چیزی بخرد. بنابر این در هر ماه 650 هزار تومان از حقوقش کم شده. حالا با چه فرمولی این کاهش حقوق فقط با یک 200 هزار تومان جبران می‌شود؟
 آقای روحانی! آقای جهانگیری! آقای وزیر آموزش و پرورش! آیا شما باخواندن نامه دردناک دانش آموز دبستانی کلات که سقف خانه اش دارد می‌ریزد شب ها می‌توانید با آرامش و وجدان راحت بخوابید؟!
  هفت سال پیش عقدکردم و برای کار ازشهرستان به مشهد آمدم. از آن جا که خرج برادرم که مشکل نخاعی دارد بامن بود، نتوانستم وسایل عروسی را مهیا کنم. بعد از چهار سال همسرم شاکی شد و به جرم ندادن نفقه به زندان افتادم. بعد از 18 ماه توسط ستاد دیه آزاد شدم. حالا امضا گرفته اند که تا دو ماه اگه وسایل را تهیه نکنم دوباره مهریه می‌خواهند و به زندان می‌افتم! با فرصت کم و خرج های الان موندم! لطفا پیامم رو چاپ کنید تامسئولان وضع من و امثال من رو درک کنند.
  شرکت محصولات چی توز با بسته بندی بزرگ و محتوای کم به نوعی دنبال کلاهبرداری است. لطفا پیگیری کنید.
 روزنامه خراسان با کوچک کردن صفحاتش مشکل مالی خود را کم یا جبران می‌کند. بفرمایید آیا می‌شود من هم معده خود و زن و بچه ام را کوچک کنم تا از زیر فشار اقتصادی در بیایم؟!
  مگر کسانی که از نهادهای حمایتی بهزیستی وکمیته امداد مستمری می‌گیرند باید سبدکالا هم بگیرند؟ این چه حمایتی وتحت پوششی است.بنده معلول ومتأهل وتحت پوشش بهزیستی ام چرا به بنده سبدکالا تعلق نگرفته؟
 ‌چرا بعضی از مسئولان برای ماندن درپست های خود این قدرتلاش می‌کنند؟ مگر روزی چندوعده غذا می‌خورند؟!
  به دلیل مشکل کمبود کاغذ پیشنهاد می‌دهم برای اشتراک الکترونیکی تخفیف خوب بگذارید تا کاغذ کمتر خریده شود.
 ‌این که آن پزشک مشهدی کتک خورده بسیارزشت وناپسند است ولی پزشکان عزیزمخصوصا جوان گاه بسیار بی ادبانه و با غرور با بیماران برخوردمی کنندو گاهی برای خوردن یک قهوه یاچای بی توجه به شلوغ بودن درمانگاه بسیارمعطل می‌کنندوباعث می‌شوندکسانی که آستانه تحمل کمی دارندباعث دردسربرای خودوپزشک شوند!
  از آقای پرستویی و خانم خیر اندیش بعید بود که در فیلم بی محتوا و بی ارزشی مثل لس آنجلس- تهران بازی کنند. واقعا معلوم نیست که چرا به چنین فیلم هایی مجوز می‌دهند که وقت و پول مردم را هدر می‌دهد.
 ‌با توجه به این که جدول روزنامه از مهم ترین قسمت های آن است کوچک شدن آن خیلی مشکل ساز شده است. لطفا آن را در قسمت صفحات بزرگ چاپ کنید.
  تعزیرات باید به باغ تالارها بیشتر سربزند. چون کارکنان شان سریع میزها را جمع می‌کنند و حتی چای ونسکافه را که شاید خیلی ها فرصت نکردند حتی یک لیوان چای بخورند از جلوی مهمان ها جمع می‌کنند. جالب این جاست که تمام آن را با صاحب مجلس حساب می‌کنند.
  آن هایی که از کی روش بد می‌گویند جایگاه فوتبالمان را قبل کی روش با حالا مقایسه کنند.
  عیبی ندارد که آقایان بنزین وگازوئیل راگران کنند! به شرطی که برای مردم گازوبرق رارایگان کنند. مامردم چه نفعی ازنفت وگازکشورمان می‌بریم؟!
 چرا دولت و مجلس و ذی نفعان نمی‌خواهند نرخ سکه و طلا و ارز به صورت ساعتی و روزانه کنترل شود تا قیمت ها پایین بیاید؟
  آقای کی روش یک بار میگه در ورزشگاه های ایران به من حمله شده وامنیت جانی ندارم یک بار دیگه میگه اگه یک نفر به من بگه دوستت نداریم و از ایران برو، من ایران را ترک می‌کنم. آخه ما قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟!