انعکاس

امیدنامه نوشت : دویچه وله فارسی نوشت: «خبرنگار آسوشیتدپرس که با افراد مختلفی در تهران صحبت کرده، در گزارش خود نوشته است اغلب کسانی که در خیابان‌های تهران با او صحبت کرده‌اند -از پیر گرفته تا جوان و مرد و زن چادری یا روسری بر سر- معتقد بوده‌اند که جنگی میان ایران و آمریکا درنخواهد گرفت، اما اگر جنگ شود آن‌ها از کشور خود دفاع خواهند کرد.» دویچه وله نوشته: «بسیاری از کسانی که با آسوشیتدپرس صحبت کردند به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کردند و بیشتر از احتمال جنگ میان ایران و آمریکا نگران گرانی بودند.»
جهان نیوز مدعی شد  : دوشنبه شب گذشته و در ادامه افطاری های رئیس جمهور، جمعی از علما و شخصیت های حوزوی مهمان حسن روحانی بودند. تصاویر منتشر شده از این دیدار نشانگر آن است که ظاهرا منظور دفتر رئیس جمهور از علما و شخصیت‌های حوزوی، فعالان سیاسی معمم بوده است و بهتر بود این افراد در دیدار با فعالان سیاسی مورد دعوت قرار می گرفتند.
اعتمادآنلاین نوشت : شبکه خبری «الجزیره» عربی با انتشار گزارشی درباره گمانه‌زنی درباره سفر غیرمنتظره اخیر «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان به تهران می‌نویسد: «سالم الجهوری» روزنامه‌نگار عمانی این موضوع را که «بن علوی» با یک برنامه برای صلح و پیامی از سوی دولت آمریکا راهی ایران شده تا از شدت تنش میان دو کشور ایران و آمریکا بکاهد، رد نکرد. او می‌گوید: «بن علوی» نماینده دیپلماسی عمان است. او از ابتدای امسال نقشی جدی در این باره ایفا کرده است.