حرف‌مردم‌‌

 رفتم فروشگاه روغن نباتی ۵کیلویی خریدم. قیمت روی روغن۳۶۶۰۰تومان درج شده ولی فروشنده به قیمت 53 هزار تومان می فروشه. کو انصاف؟ کو نظارت؟ به ۱۲۴زنگ زدم، گفت بررسی میشه ولی خبری نشدکه نشد.
 یک وام ازدواج می خواهی بگیری دو تا ضامن و کلی سخت گیری می کنند. چطور برای وام‌های میلیاردی این سخت گیری ها نمی شود؟ باید رئیس بانک هایی را که چنین وام هایی داده اند به دادگاه بکشانند و مواخذه کنند.
 واقعاچرابایدبرای شارژمن کارت 200تومان اضافه بدیم؟ مگه سرگردنه است؟ کی بایدبه دادمان برسه؟
چرا نمایندگان مجلس کاری برای توقف گرانی خودرو نمی کنند؟ حتما باید موقع انتخابات مجلس برسه که تازه به فکر جلوگیری ازافزایش قیمت بیفتند؟ کمترین کاری که ازتون برمیاد اینه که وزیر صنعت رو برکنار کنید. همین کار رو هم بلد نیستید؟
از تاثیر بنگاه دارها در تورم مسکن همین بس که هیچ وقت خونه با قیمت مناسب رو عرضه نمی کنند و خودشون با لطایف الحیل می خرند! خونه ای رو دیدم که دست سه تا بنگاه چرخیده بود و در عرض چند روز صد میلیون اومده بود روی قیمتش. آقایان بنگاه دار! این قدر مظلوم نمایی نکنید لطفا.
 به جای شعار تکریم کارگر در اداره کار یک‌نفر نیرو اضافه بفرمایید تا دهان روزه از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر برای تشکیل پرونده این جا چُرت نزنیم!
 آقای روحانی از کابینه پیرمردهای دولت تان مشخص است که شعارتان راجع به جوان‌گرایی تا چه حد حقیقت دارد. ضمنا اگر دلتان خواست به عنوان رئیس جمهور مملکت کمی هم به فکر وضعیت اقتصادی مردم باشید. ثواب دارد!
 این همه از رونق کسب وکار میگید چرا پروانه کسب از حدود 300 هزار تومان به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده؟ تمام اجناس مغازه من که در روستا هست دو میلیون نمیشه برای پروانه باید یک میلیون و 200 بدم!
کارگر عزیز حمل اثاثیه! برای حمل اثاثیه دستمزد کارگر همین اول رمضان ساعتی٢٥هزارتومان از من گرفتند ولی به شما ساعتی هشت تومان می دهند؟باورم نمیشه.
این همه فریاد زدیم و خواهش کردیم  که دست اندرکاران این دولت از ریاست جمهور تا مدیران، فکری برای این گرانی ها بکنند اما به گوش شان نرفت و کاری نکردند. فقط روزانه شاهد بی ارزش شدن پول ملی کشور و به تبع آن فقیر شدن ملت و مردم هستیم. آقایان! این گرانی ها خیلی از مردم را به نابودی و فنا کشانده است.
چطور وقتی یک کاسب جنس را گران می فروشد یا احتکار می کند باآن برخوردشدید می کنند ولی باساختمان سازها وبنگاه دارها هیچ برخوردی نمی شود؟
چرا اداره ثبت احوال برای انجام امور اداری اصلاح نام ۳۰ هزارتومان هزینه می گیرد؟ مگر ادارات دولتی برای ارائه خدمات مجاز به دریافت پول از مردم شده اند؟
لطفا درباره حضوربانوان گرامی درورزشگاه ها به خصوص ورزشگا ه های فوتبال هم یه مطلب بذارید یا خودتون یه پیشنهادهایی بدهید، به خدا زشته هنوز با این مسئله به صورت افراطی برخورد میشه در حالی که برای هر مسئله ای راهکارهای منطقی و علمی اونم مطابق با قوانین و شرع وجود داره .
 معلم عزیزی که میگی  خواهان برابری با بقیه امتیازات کارمندان هستی، ما کارمندان هم خواستار تعداد روزهای تعطیلی شما در سال هستیم!
چرا معلمان وفرهنگیان خراسان رضوی مثل دیگر ادارات ونهادها، کارت شناسایی معتبر ندارند که در مواقع لزوم بتوانند از آن استفاده کنند؟
 چرا مجلس برای کارمندان دارایی طرح جدید تصویب می کنه؟ نه این که خیلی هم هوای مردم رو دارند. وقتی میری دارایی جوری رفتار می کنند که انگار دزد گرفته اند!
چرا بیمه سلامت دفتر چه های تمام نشده را تعویض می کند؟! بانبودکاغذدر کشور، دفترچه ها باید تا آخرین ورق استفاده شود.
برخورد جدی وقاطع با بعضی  از داروخانه های  متخلف  لازم  است،نسخه دارویی راازداروخانه ای دربالای شهربه مبلغ320هزار تومان بامن حساب کردند و همان نسخه رادرجای دیگر به مبلغ207هزارتومان محاسبه کردند.
آمارمرگ ومیرتصادفات رانندگی درایران بیشترازآمار مرگ تروریستی درجهان است.مرگ هر43نفردریک روز.مرحبا به مدیرانی که دست عزرائیل را بازگذاشتند!
چرا واکسن های دامی کمیاب شده؟ دامداران رو به ورشکستگی اند.
درصفحه دخل وخرج نوشته شده گرانی رب گوجه به خاطر ظروف آن است ! پس چرا رب هایی که درظرف شیشه ای بود هم گران شد؟
آقایان تحلیل گر سیاسی! آیا رئیس جمهور آمریکاباید ازشمااجازه بگیردکه از اختیارات خوداستفاده کند؟ استفاده ازاختیارقانونی حق همه مقامات سیاسی دنیاست و  به کسی ربطی ندارد.