چهره ها و خبر ها

از اکبر زنجانپور در آیین نکوداشت بیست‌ویکمین جشن سینمای ایران تجلیل شد. همچنین در این مراسم علاوه بر او، از بیژن محتشم چهره‌پرداز، حسن زاهدی صدابردار و سیروس الوند نیز تقدیر شد.
 

 

 

 

 

مهناز افشار که این روزها درگیر حواشی فعالیت‌های مجازی‌اش است، بار دیگر در گفت‌وگویی اعلام کرده که به ایران بازخواهد گشت. او دلیل این تصمیم قطعی را پدر و مادرش دانسته است.
 

 

 

 

 

محمدرضا فروتن که به تازگی به بهانه انتشار قطعه «اینستاگرام» درگیر حواشی شده بود، از روز شنبه با سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به نمایش خانگی می‌آید. این مجموعه مضمونی عاشقانه دارد.
 

 

 

 

 

مجید صالحی در چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، به عنوان داور حضور دارد و در بخش آیینی - سنتی آثار منتخب را داوری خواهد کرد. مه‌لقا باقری نیز داور بخش «مرور» این رویداد تئاتری است.
 

 

 

 

 

بهاره رهنما این روزها حضور پررنگی در عرصه تئاتر دارد. او اکنون مشغول اجرای نمایش «لیگ قهرمانان» است و 26 شهریور ماه برای اجرای نمایش «چشم‌هایی که مال توست» به تورنتو سفر خواهد کرد.
 

 

 

 

 

سیاوش خیرابی این روزها در حال ایفای نقش در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست است. رویا تیموریان، آرش مجیدی، نیما شعبان‌نژاد و الیکا عبدالرزاقی از دیگر بازیگران این سریال 40 قسمتی هستند.
 

 

 

 

 

هادی حجازی‌فر در سریال طنز «زیر خاکی» اثر جلیل سامان بازی خواهد کرد و در این سریال با پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش و ژاله صامتی همبازی خواهد شد. او پیش از این در سریال «نفس» حضور کوتاهی داشته است.