پیک خبر

«قاصدک سپید» خداوردی رونمایی می شود
مراسم رونمایی از آلبوم «قاصدک سپید» اثر «سپیده خداوردی»، روز دوم شهریور برگزار می‌شود. سالن «گوشه» فرهنگسرای نیاوران از ساعت 19:30، میزبان این برنامه خواهد بود. به گزارش نوا، آلبوم دکلمه‌های سپیده خداوردی که با اشعار خودش به مرحله انتشار رسیده، دارای 9 قطعه است. وی در حالی آلبوم دکلمه‌های خود را روانه بازار می‌کند که سال گذشته، مجموعه اشعار او به نام قاصدک سپید منتشر شد. وی سابقه نوازندگی در تور کنسرت‌های استاد محمدرضا شجریان در کشورهای مختلف، عضویت در ارکستر البرز به رهبری استاد لوریس چکناواریان و استاد مجید انتظامی، نوازندگی در ارکستر ملی به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی، عضویت در ارکستر ملل به خوانندگی سالار عقیلی و همکاری با ارکستر رودکی به خوانندگی عبدالحسین مختاباد را در کارنامه اش دارد.


حال عبدالوهاب شهیدی خوب است
عبدالوهاب شهیدی، خواننده ۹۸ ساله کشورمان که پس از عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود، ظرف دو، سه روز آینده مرخص خواهد شد. به گزارش ایسنا، این خواننده پیش کسوت موسیقی سنتی ایران، نوازنده ساز عود و آهنگ ساز، به دلیل شکستگی استخوان لگن، تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون در بیمارستان بستری است. فاضل جمشیدی، خواننده که به تازگی به عیادت این استاد موسیقی رفته است، درباره وضعیت کنونی او گفته است: احتمالاً استاد شهیدی در دو یا سه روز آینده مرخص خواهد شد. استاد باید راه برود و خدا را شکر قدرت راه رفتن را نیز دارد.


اجرای نوستالژی‌های کامکارها در اسپیناس پالاس
کنسرت «چیروک» با حضور کامکارها و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، با رپرتواری از نوستالژی‌های کامکارها در هتل اسپیناس برگزار می‌شود. به گزارش ایرنا، این کنسرت با حضور ارسلان، اردوان، اردشیر و ارژنگ کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، امروز پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ، در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. این کنسرت با عنوان «چیروک» به معنی داستان، با آثاری از ساخته های ارسلان، اردوان و اردشیر کامکار اجرا و تدوین شده است.