انعکاس

انتخاب نوشت: ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران که با شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، به دادسرای رسانه و سپس دادگاه کارکنان دولت فراخوانده شده بود، از سوی دادگاه بدوی مجرم شناخته شد. این عضو شورای شهر تهران به جرم تشویش اذهان عمومی محکوم به پرداخت چهار میلیون جریمه نقدی با تعلیق دو ساله شده است. او از اتهام توهین به مقدسات تبرئه شده است.
سینما سینما نوشت: بهمن قبادی در نقد معرفی فیلم مستند «در جستجوی فریده» به رقابت های اسکار، گفت: فیلم‌های مستند چه کوتاه و چه بلند، نیازی به معرفی به آکادمی ندارند. و این مستند با اکران در یکی  دو سینمای آمریکا می توانست به اسکار معرفی شود لذا چون این فیلم از مسیر فیلم‌های مستند وارد رقابت نشده و در صورت پی بردن آکادمی به مستند بودن فیلم، احتمال خارج شدن آن از کلیه بخش های آکادمی بسیار فراوان است. شاید بهتر باشد که این هیئت تا فرصت باقی است فیلمی داستانی را به آکادمی معرفی کند.
خبرآنلاین خبر داد: صادقی نماینده تهران درباره نتیجه شکایت خود از  آیت ا... صادق آملی لاریجانی نوشت: دادگاه ویژه روحانیت در خصوص شکایت اینجانب مبنی بر ایراد توهین و افترا به اینجانب در سخنرانی ایراد شده در همایش فرماندهان بسیج دستگاه قضایی قرار منع تعقیب صادر کرد.
جام نیوز گزارش داد : توقیف غیر قانونی  اَبرنفتکش «گریس-۱» توسط ناوگان جبل طارق وبا همکاری تفنگداران نیروی دریایی انگلیس حداقل 7/11 میلیون دلار به ایران خسارت زده است؛ خسارتی که باید از سوی انگلیس به عنوان عامل این توقیف غیرقانونی جبران شود.