انعکاس

همشهری آنلاین خبرداد: دفتر حجت الاسلام سلمان هاشمی، یکی از چهار  امام جمعه ماهشهر اعلام کرد که  هنگام شلیک چهار گلوله به سمت خودروی وی، او در دفتر خود مشغول  برگزاری جلسه  بوده و تیراندازی به سمت حجت الاسلام هاشمی صحت ندارد و دو راکب موتور سوار که با یکدیگر خصومت شخصی داشته اند در حال تیراندازی به سوی یکدیگر بودند که گلوله‌های آنان اشتباهی به سمت خودروی  سید سلمان هاشمی اصابت می‌کند.
خبرآنلاین نوشت : خردادماه نه فقط آغاز مجلس یازدهم که بی شک آغاز رقابت درون اصولگرایی بر سر کرسی ریاست خواهد بود. کرسی‌ که چشم های زیادی به آن دوخته شده است و با آن که تصور می شد قالیباف در غیاب لاریجانی مسیری راحت برای رسیدن به آن جایگاه برتر دارد اما رصد فضای فعلی این نمود را نمی دهد.پایداری ها باز هم به نقطه اول ماجرا بازگشته اند. قالیباف برای آن ها همچنان یک خط قرمز شده است که حاضر نیستند به راحتی رای خود را پشت نام او بیاورند؛ خاصه برای جایگاه ریاست مجلس. از نگاه این طیف از اصولگرایان آقاتهرانی گزینه ای برتر برای ریاست مجلس است.
  رویداد 24  مدعی شد  : از  زمان  انتشار خبر ابتلای علی لاریجانی به ویروس کرونا حمله بی سابقه کاربران تندروی  توئیتر به او آغاز شده است. آن ها حتی از بیماری او خوشحال هستند. به نظر می‌رسد حمله آن ها به لاریجانی معطوف به انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد.انتقادات به حدی شدید و بی سابقه بود که محمود رضوی از عصبانیت ارزشی‌ها تعجب کرده و نوشته بود که به سوابق علی لاریجانی باید توجه کرد و اگر چند صباح رفتار او مورد پسند نبوده، نباید به آن توجه کرد. اما تندرو‌ها با همین متن کوتاه هم مخالفت کردند.
تابناک نوشت: بازپخش سریال یوسف پیامبر از شبکه قرآن خبرساز شد و جدید‌ترین اتهام سانسور به رسانه ملی برای این سریال است. سایت بهار از سانسور نام دو رئیس جمهور قبلی و اسفندیار رحیم مشایی از تیتراژ سریال مرحوم سلحشور گله کرد، اما به نظر می‌رسد این شبکه غیر از نام این سه، فهرست عریض تشکر‌های این سریال را که دو دقیقه ادامه داشته، کوتاه کرده است.
نامه نیوز نوشت : مهرداد لاهوتی، نماینده اصولگرای مجلس دهم ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم را تقریبا قطعی می‌داند و معتقد است که او برای رسیدن به این هدف اگر لازم باشد در مقابل طیف پایداری از خودگذشتگی‌هایی خواهد کرد.ممکن است که رقیب جدی هم داشته باشند مثل همین آقای زاکانی اما به نظر من رقیبی که باعث تردید شود، در کار نیست.