ازمیان‌خبرها

مرگ پیرزن 91ساله
در شعله های آتش

سجادپور- پیرزن 91 ساله ای در یکی از منازل مشهد به طرز دلخراشی در شعله آتش سوخت.
به گزارش خراسان، این حادثه تاسف بار روز جمعه گذشته در حالی فاش شد که امدادگران ایستگاه 8 و گروه اطفای حریق ایستگاه 6 آتش نشانی مشهد عازم بولوار شهید نبی زاده شدند. خبرهای دریافتی حکایت از آن داشت که شعله های آتش منزلی را در محله معروف به 400دستگاه فرا گرفته است. آتش نشانان بی ادعا به محض ورود به منزل مسکونی، بلافاصله شعله های آتش را که از یک رختخواب زبانه می کشید ،خاموش کردند اما جسد پیرزنی را دیدند که به طور کامل سوخته بود.
بررسی های مقدماتی نشان می داد که شعله ها از شیلنگ گاز بخاری شروع شده است اما به دلیل مشکوک بودن ماجرا ، با ورود ماموران کلانتری میرزا کوچک خان به محل حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد.
تحقیقات بیانگر آن بود که هنگام آتش سوزی برخی از نزدیکان پیرزن نیز در منزل حضور داشتند.
دستگیری اراذل و اوباش معروف قزوین درپوشش مسافر در کرمان
توکلی- عاملان تیر اندازی  که  از اراذل و اوباش معروف استان قزوین  بودند در عملیات ماموران پلیس  استان کرمان به دام افتادند.
 فرمانده انتظامی استان کرمان  در تشریح این خبر بیان کرد :در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری که منجر به زخمی شدن  پنج  نفر از شهروندان  استان قزوین و متواری شدن عاملان این تیراندازی شد، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی کل کشور  قرار گرفت.
به گزارش خبرنگارما ،سردار ناظری افزود:  ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان  با همین هدف ،با انجام کار اطلاعاتی  5 نفر از عاملان اصلی نزاع و تیراندازی راشناسایی و پس از هماهنگی با مقام  قضایی،متهمان را طی یک عملیات منسجم،  در هتل جهانگردی کرمان که در پوشش مسافر وارد شده بودند، دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی  با بیان این که متهمان این پرونده  سابقه دار و از اراذل و اوباش استان قزوین بودند، تصریح کرد: دو نفر از متهمان تاکنون ۱۷ سابقه از جمله تیراندازی ، ضرب و جرح ، سرقت و سلب آسایش عمومی ، تجاوز به عنف ، نزاع و درگیری فردی و جمعی، رابطه نامشروع و قدرت نمایی با سلاح سرد را در پرونده تاریک خود ثبت کرده اند .وی با اشاره به این که هتل جهانگردی نیز به علت رعایت  نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به دلیل پذیرش مسافر پلمب شد،  خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.