چهره ها و خبر ها

گوهر خیراندیش در مصاحبه با موزه سینما از «ارتفاع پست» اثر ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان سکوی پرتابش یاد کرده و گفته برای بازی در سریال «کت جادویی» قرارداد بسته بود، اما انصراف داد و در «ارتفاع پست» بازی کرد.

 

 

 

 

 

نیکی کریمی با فیلم «آتابای» در بخش فیلم‌های داستانی جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک حضور خواهد داشت. این مراسم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و اسامی  برندگان آن 10 آبان اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

 

محسن تنابنده فیلم «روزی روزگاری آبادان» ساخته حمیدرضا آذرنگ را آماده اکران دارد و به زودی با این فیلم در سینماها حضور خواهد داشت. او برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فجر شده بود.

 

 

 

 

 

مهران غفوریان برای بازی در سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی روح‌ا... حجازی جلوی دوربین رفته است و نقش شخصیتی به نام «میرشکار» را ایفا می‌کند. این مجموعه قرار است در پلتفرم نماوا منتشر شود.

 

 

 

 

 

پردیس پورعابدینی به جمع بازیگران فیلم «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی اضافه شده و با امیر آقایی، پژمان جمشیدی و آناهیتا درگاهی همبازی می‌شود. او پیش از این در فیلم «خائن‌کشی» بازی کرده بود.

 

 

 

 

 

سامان صفاری سریال «سرجوخه» اثر احمد معظمی را در نوبت پخش دارد. این سریال امنیتی اکنون در داخل  و خارج از ایران مرحله فیلم برداری را سپری می‌کند و احتمالا پس از پایان سریال «هم‌سایه» پخش می‌شود.