حرف مردم

با این فاجعه تورم، قیمت خانه را چند برابر کرده اند و هیچ حمایتی از مردم بیچاره انجام نمی دهند. حالا هم زور زده اند و وام مسکن را بالا برده اند و اقساط آن را تا ماهی هشت میلیون رسانده اند! کدام جوانی می تواند ماهیانه هشت میلیون قسط بدهد؟ شاید مسئولان فکر می کنند همه مثل خودشان حقوق نجومی دارند.
فکر کنم کرونا تمام بشه پلیس راهور بازم قصد برداشتن محدودیت ها را نداره. وزارت بهداشت می گه محدودیت ها را بردارید، پلیس بر نمی داره!
بچه‌های نسل جدید گناهی نکردن که خونه ها کوچیکه و جای بازی ندارن اما نه همسایه ذره‌ای درک می‌کنه نه بزرگ ترها اعصاب دارن! بزرگ شن، دچار خفقان‌ مزمن می شن.
 حالا همه گیر داده اند که این حجم واکسن را دولت قبل وارد کرده و بعضی هم بر سر همین دعوا می کنند. کاش حالا که حواس تون این قدر به واکسن هست به دلار و این قیمت ها و تورم هم باشه. مسئول این ها کیست؟
وقتی همین جوری همه چیز را گران می‌کنند وکسی نیست جلودارشان باشد پس دولت با این همه وزیر و وکیل لازم نیست!
 چرا با وجود افزایش قیمت شیر پگاه وزن آن ۱۰۰ گرم کم شده است؟ لطفا پیگیری کنید.
 لطفاً پرداخت حقوق عقب افتاده 30 هزار کارمند و بازنشسته مخابرات را از مقامات مربوط پیگیری فرمایید.
 تمام دنیا محدودیت ها برداشته شده حتی ورزشگاه ها با حداکثر مردم پر می شود خیلی جاهای دیگر ماسک هم نمی زنند. آن وقت این جا منع تردد شبانه هنوز برقرار است. ما که می دانیم هدف درآمدزایی است.
 بازی لیورپول، اینتر را که حتما تماشا کردید. کدام آدم عاقلی باور می کنه که آمار مرگ و میر ناشی از کرونا درانگلستان بالاست؟ چرا اخبار در صداوسیما با واقعیت منطبق نیست؟ با شعور مردم بازی نکنید.
 جریمه منع تردد به مذاق دولت خوش اومده. حالا حالا ها دست بردار نیست.
 واردات خودرو را آزاد کنید تا ببینید چه کسی ...این دو کارخانه داخلی ماشین را به قیمت های نجومی می خرد! ما که هیچ دل خوشی از سایپا و ایران خودرو نداریم.
روزنامه خراسان عزیز به نظر میاد با هر شماره موبایل یک بار بیشتر حرف مردم رو چاپ نمی کنید. درسته؟
خراسان: مخاطب گرامی! مستحضر باشید روزانه تعداد بسیار زیادی پیامک به روزنامه خراسان ارسال و فقط تعدادی از آن ها منتشر می شود.
 برای حل مشکلات مسکن افراد مستاجر و بی خانه پیشنهاد می دهم که ادارات و سازمان ها کلی زمین در شهرها دارند که همه متعلق به مردم است واستفاده ای هم نمی‌شود در اختیار مردم بگذارند تا این دوستان هم خانه دار شوند.
 از چاپ ویژه نامه اطلس ایرانی و انتخاب این نام بامسما و زیبا ممنونم.
 این همه زمین در شهر وجود دارد که مالکانش تصمیم به ساخت ندارند. قانونی باید گذاشت یا بسازند یا واگذار کنند. 
 از مجلس محترم و‌انقلابی شورای اسلامی برای تصویب طرح واردات خودروی خارجی با قیمت های متعارف، بسیار متشکریم. ‌شورای محترم نگهبان نیز لطفا با تایید این طرح عالی و ‌شاید دیر هنگام مجلس محترم، دست مردم و خریداران خودروی با کیفیت را کمی باز بگذارد تا شاید برخی خودروسازان بی کیفیت به فکر ارتقای کیفی تولیدات شان بیفتند.
همه از شما به خاطر چاپ اطلس ایرانی تشکر می کنند اما ما که درفریمان هستیم چیزی از این ویژه نامه ندیدیم.
خراسان: مخاطب گرامی مستحضر باشید ویژه نامه اطلس، چاپ محدودی داشت اما علاقه مندان می توانند این ویژه نامه را در سایت روزنامه خراسان مطالعه کنند.
 برای روزنامه ای بزرگ مثل خراسان خوب نیست که نویسنده ورزشی به جای حریف تاجیک، ازبک بنویسه!
خراسان: مخاطب گرامی ضمن تشکر از توجه شما، درج عنوان «بازیکن ازبک» اشتباه بود و از شما عزیزان پوزش می خواهیم.
به اون کسی که برای چاپ جرم و جنایت در روزنامه شکایت کرده باید گفت این ها درس عبرتی برای دیگران است که عاقبت اش اعدام و قصاص است یا زندان.  اگر این مسائل اعلام نشود پس جوان ها از کجا بفهمن که مثلا زورگیرها و گوشی قاپ ها بالاخره دستگیر می شن و اگر وسوسه شدن با خواندن این مطالب دورش رو خط بکشن. به علت نبود سخت گیری این جرم ها افزایش پیدا کرده!
 بیشتر وقایع تلخی مانند زلزله، سیل وکرونا که رخ می دهد تلنگری است به ما انسان ها که به این دنیا دل نبندیم ولی بعضی ها هنوز حرص وطمع مال دنیا رو دارند. یکی احتکار می کنه یکی داروی تقلبی میاره!
 هنوز موندم درسته یا اشتباه شده! قبض گاز برام آمده دو میلیون و 900هزار تومان! بخشودگی 400 تومان. من که مصرفم فرقی نکرده. این قدر این حرف های مسئولان محترم تا حالا کشک و باد هوا بوده که نمی‌تونم باور کنم بخشودگی قبوض اجرایی شده. کار هر کسی که هست دست همه شون درد نکنه!
 جناب سیدصادق غفوریان! واکسن مطمئن وارد کنید دلیلی نداره مردم امتناع کنند. این واکسن های الان عوارض دارد. به مردم حق بدهید. فایزر بیارید قول می دهم از هجوم مردم زهره ترک شوید. چرا باید غیرپزشکان مدام راجع به واکسن درفشانی کنند چرا؟
دوست محترمی فرمودند چرا آن قدر مطالب منفی درباره قتل وخونریزی چاپ می کنید؟ خب برادرمن صفحه حوادث برای همین چیزهاست. شمااگرناراحتی می توانی صفحه حوادث نخوانی نه این که برای دیگران نسخه بپیچی!