آفساید

فنرباغچه خواهان فروش صیادمنش
سایت آجان اسپور ترکیه از تصمیم فنرباغچه به فروش اللهیار صیادمنش خبر داد.این رسانه مدعی شد که مدیریت فنرباغچه تصمیم دارد تا با بازیکنانی مثل اللهیار صیادمنش ، سردار دورسان، لوئیس گوستاوو، پلکاس و سوسا که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد، خداحافظی کند زیرا می‌خواهد از فروش آن ها به 25 میلیون یورو پول دست یابد.آجان اسپور نوشت که فنرباغچه با مشکل مالی روبه‌روست و می‌خواهد با فروش این بازیکنان گردش مالی خود را متعادل سازد.
استقلالی‌ها در قرنطینه
باشگاه استقلال روز دوشنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است و به همین علت با تایید سازمان لیگ، بازی
آبی ‌پوشان پایتخت مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ‌های جام حذفی لغو شد.بازیکنان استقلال دو روز است که در شرایط قرنطینه به سر می‌برند و تحت نظر پزشک فرایند درمانی خود را طی می‌کنند.طی پیگیری ‌های انجام شده، حال عموم بازیکنان استقلال مساعد است و هم اکنون مسئله تست مجدد از آبی‌پوشان کرونایی مطرح است.
۳ پرسپولیسی در رادار سرمربی استقلالی
باشگاه فولاد طی درخواست جواد نکونام در نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس خواستار جذب سه بازیکن این تیم شده است.در آستانه فصل نقل و انتقالات، باشگاه‌ها در آستانه تقویت تیم‌های خود برای نیم فصل دوم هستند، یکی از این باشگاه‌ها که اقدامات لازم را انجام داده فولاد خوزستان است.باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای رسمی خواستار جذب سه بازیکن تیم پرسپولیس شده و درخواست خود را به صورت مکتوب ارسال کرده است. فولادی‌ها در نامه خود خواستار جذب مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی شده‌اند.
مهاجم خارجی در تیررس پرسپولیس
با مصدومیت آل‌کثیر، پرسپولیسی‌ها نیاز مبرمی به جذب یک مهاجم باکیفیت دارند. گویا یک مهاجم خارجی در تیررس یحیی قرار گرفته که ۷۰۰ هزار دلار قیمت دارد و باید دید مسئولان پرسپولیس برای این خواسته گل‌محمدی چه اقداماتی انجام خواهند داد. از پیمان بابایی، علی علیپور و شروین بزرگ هم به‌ عنوان گزینه ‌های داخلی نام برده می‌شود. جذب بابایی و علیپور به هیچ عنوان ساده نخواهد بود ولی جذب بزرگ از صنعت ‌نفت می‌تواند کار آسان‌تری برای پرسپولیس باشد. پرسپولیس همچنین روی علیرضا کوشکی، بازیکن پیکان هم نظر دارد.