اخبار

استعلام انتخابات تکواندو از معاونت حقوقی ریاست جمهوری
علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان در خصوص وضعیت انتخابات تکواندو گفت: «در اساسنامه ابلاغ شده، چندین نوع اکثریت اعلام وجود دارد. اکثریت مطلق، نصف به‌ علاوه یک و نسبی. تفسیر آن بر عهده مرجعی است که اساسنامه را صادر کرده است. بر اساس برداشت اولیه 50 درصد به‌ علاوه یک‌، یعنی رای اعضای حاضر ملاک بوده که بر این اساس ساعی یک رای کم دارد. تفسیر دیگر ممکن است متفاوت باشد. چون این مسئله ابهام حقوقی داشت از معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری استعلام کردیم‌ و هر پاسخی دهند مبنای ما خواهد بود.»
فخری به ادعای دبیر واکنش نشان داد
وقتی دیالوگ ‌ها تغییر کرد!

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری اخیر خود تاکید کرد کمیته ملی المپیک نمی‌تواند درخصوص اعزام تیم اصلی کشتی به بازی‌های آسیایی تصمیم ‌گیری کند. این درحالی است که پیمان فخری ،رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان بازی ‌های آسیایی پیشتر گفته بود با فدراسیون کشتی برای اعزام تیم اصلی به بازی‌های آسیایی توافق کرده‌ایم. فخری در واکنش به تکذیبیه اخیر دبیر واکنش نشان داد تا بگوید: « این صحبت را بر اساس حرف‌هایی که با علیرضا دبیر زدم، گفتم. اما در این چند روز اتفاقاتی افتاده و دیالوگ‌ها تغییر کرده است. علاقه‌مند به این روند نیستیم و در این خصوص واکنشی هم نشان ندادیم. مصاحبه‌ای بود که دبیر کرد و امیدوارم موضوع زودتر برطرف شود.»
خطر از دست رفتن یک میزبانی در والیبال آسیا
محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره بدهی شهرداری ارومیه و تعیین تکلیف وضعیت میزبانی این شهر از مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا گفت: «باشگاه شهرداری ارومیه مبلغی را به چند بازیکن و یک مربی‌شان بدهکار هستند، نامه‌ای را خدمت دوستان نوشته بودیم که باید تعیین تکلیف کنند چون بر اساس نامه‌ای که فدراسیون جهانی به ما اعلام کرده از آن جایی که این باشگاه درخواست میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا را کرده بود، بدهی‌اش را باید تعیین تکلیف کند تا پنجره‌اش باز شود. هم اکنون ارومیه از میزبانی محروم است و گفته بودیم تا  آخر دی تعیین تکلیف کنند چون دو ماه و نیم قبل از هر رویدادی باید تکلیف میزبان، هتل، سالن و موارد دیگر مشخص و به تیم‌های شرکت کننده و کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شود. هنوز این اتفاق نیفتاده و اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم محل میزبانی را جا به جا کنیم چون نمی‌توانیم این میزبانی را برای ایران از دست بدهیم.»