حرف مردم

در خصوص مصرف بنزین در خودروهای ایرانی و ترکیه نوشتید. خیلی مسائل دیگر کشور مثل لوازم گازسوز منزل هم همین مشکل را دارد. لااقل برای خودروها می توانند درست تنظیم کنند.
 مسئولان ایران خودرو در خصوص عمل نکردن ایربگ خودروهای تصادفی گفته اند که خود اشخاص آن ها را غیر فعال کرده اند. خب سمت شاگرد رو می شه غیرفعال کرد سمت راننده که نمی شه آقایان متخصص!
آقای وزیر نفت الان که در مسکو تشریف دارید می توانید از وزیر انرژی روسیه سوال کنید شما در مصرف انرژی چه کار کردید و چه خدماتی به مردم دادید که با توجه به هوای سرد شما، مصرف پایین است؟
 وزیر مهاجرت استرالیا قاطعانه روادید 
جو کوویچ صرب مرد شماره یک تنیس جهان را به دلیل فاقد مدارک بهداشتی رد و او را از استرالیا اخراج کرد. قوانین باید این جوری رعایت شود و استثنایی هم برای هیچ کس نداشته باشد.
علت افت های شدید بازار بورس خارج شدن سهامداران از بورس و خرید و فروش ارز دیجیتال است. دولت باید غیر از صادرات و واردات به ارز دیجیتال هم نظارت کند.
آقای قاضی زاده چی شد بورس را می‌خواستی سه روزه درست کنی؟ آقای رضایی چی شد خبرهای خوش بورسی در آذر ماه؟ چرا با روان مردم بازی می کنید؟ چرا کاری را که انجام دادنش محال است قول می دید؟
سطحِ توقع تان را از آدم های اطراف تان، بچسبانید کفِ زمین! کنار بیایید با خودتان که آدم ها همین اند؛ قرار نیست همیشه مطابقِ میلِ تو رفتار کنند. تجربه کردم که می گو یم.
چند روزگذشته تیبا۲صفر خریدم که موتور برف پاک کنش سوخته. نمایندگی و خود سایپا جواب گو نیستند. این ایام بارونی به علت نبود موتور برف پاک کن ماشین خوابیده. لطفا گزارشی تهیه کنید.
لطفا 80 میلیون آدم را فدای حداکثر صدهزار نفر که اگر شرکت های خودروساز تعطیل شوند بیکار می شوند، نکنید. اون صدهزار نفر را فدای 80میلیون نفر بکنید بسیاری از مشکلات کشور حل می شود!
...آخر این چه قانونی است تو این وضعیت کرونا 20 میلیون مالیات بر درآمد برایم زده‌اند؟! آقایان شما درآمد می بینید؟ کجاست درآمد؟ باید جمع کنم. این بود حمایت از تولید کننده؟
 مسئولان فکر کنند تیم پدیده، استقلال و پرسپولیس مشهدند که کلی برنامه و هماهنگی برایشان می کنند. حیف است این تیم با این نتایج در حال سقوط است.
 فکر کنم به کلی فراموش کرده اید که یوتیوب در ایران فیلتر است. بهتر است قبل از آموزش درآمدزایی از یوتیوب به آقایان سیاست گذار برای فضای مجازی بفرمایید که لطفا حداقل دست از سر یوتیوب بردارند.
 خواستم شما پیگیری کنید که این قضیه دزدی کابل های مخابرات بسیار مشکوکه. الان اکثر مناطق مشهد حتی شاندیز فقط میان حدود 20 سانتی متر یا نیم متر سیم را با سیم چین می چینند. آخه دزد اگر باشه همه سیم ها را باز می کنه نه این که اندازه 4 انگشت قطع کنه. بعد مخابرات تماس می‌گیرم می‌گه سه ماه دیگه نوبت شماست. از هر کس می‌پرسم همین قدر سیم را دزدیده اند!
واقعا چه خبره تو این مملکت؟ آقای کمیسیون تلفیق می گی نون گرون نمی شه واقعا نمی دونی حداقل هزار تومان همین هفته اخیر گرون شده؟
آقای رئیسی عده ای به عمد دارند بورس و صنایع پتروشیمی و صنایع و معادن رو با مدیریت های غلط نابود می کنند. آیا می‌دانید؟
شهرداری مشهد شمشیر رو از رو بسته عوارض نوسازی را دقیقا دو برابر کرده. یک واحد آپارتمان در بولوار فردوسی داریم پارسال 600هزار تومان بوده الان کردند یک میلیون و 200هزار تومان! آخه بگید من حقوقم نسبت به پارسال دو برابر شده است و آیا حقوق کارگران یا رفتگران شهرداری را هم دو برابر می کنید؟ ما که راضی نیستیم. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
کیفیت آب شرب مشهد به خاطر میزان بالای گچ آن خیلی نامناسب است به طوری که در تابستان کولرها و در زمستان پکیج ها را مختل می کند. حالا ببینید با بدن انسان چه می کند.
 چرا دانشگاه فردوسی بازگشایی نمی‌شود؟ پسرم ترم ۴ است و با این که خیلی هم می‌ترسه ولی می گه واقعا خسته شدم. حتی یک بار هم دانشگاهش رو ندیده. حداقل نیمه حضوری بشه.
 آقای محترم که می فرمایید  10 هزارتومان برای یک قبض برق چیزی نیست! میلیون ها  10هزار تومان چقدر می شود؟! حالا برو به صورتت آب بزن!
خیلی جالبه دولت قبل ارز 4200 تومانی را آورد و مردم و اقتصاد را بدبخت کرد. همین هایی که الان می خوان ارز 4200 تومانی رو حذف کنن و باز مردم رو بدبخت تر از همیشه کنن چرا اون موقع جلوشو نگرفتن؟
متاسفانه در کشور ما همه قشرها می‌توانند درباره حقوق شان اعتراض کنند به جز نظامیان، پس حرف نظامی های مظلوم با حقوق کمتر از یک کارگر را چه کسی می شنود؟...
لطفا مسئولان هم از خودروهای داخلی استفاده کنند تا نسخه ای را که برای مردم پیچیدند خودشان هم استفاده کنند.
مثل این که تأمین اجتماعی نمی خواهد خاطرات اضافه حقوق سال 1400 بازنشستگان مخصوصا همسان سازی را که 5 ماه طول کشید فراموش کند! مسئولان آستین ها را بالا بزنند.