کوتاه از حوادث

*شبکه خبر/ روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از بارندگی‌های اخیر در استان هرمزگان و خارج شدن آب‌های سطحی از مسیل و ورود سیلاب به خط لوله انتقال خوراک پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، این خط لوله دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده است که در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود و با توجه به ذخیره‌سازی میعانات گازی در مخازن، عملیات تولید در این پالایشگاه بی‌وقفه ادامه دارد.
*فارس/ سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران از شناسایی و دستگیری یک مرد جوان خبر داد که با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به یکی از اقوام شمالی کشور توهین کرده بود. 
*ایرنا/ رئیس قرارگاه کوهنوردی کلاردشت گفت که گروه امداد و نجات کوهستان پس از یک هفته زمین‌گیر شدن در ارتفاع چهار هزار و ۶۰۰ متری علم کوه به خاطر بارش سنگین برف ، سرانجام دیروز با بالگرد به پایین دست انتقال یافتند. فرضی با اعلام این که اجساد دو کوهنورد تهران در ارتفاعات گرده آلمان ها باقی مانده است ، توضیح داد: ارتفاع برف در بلندی های منطقه بیش از یک متر و نیم است که به علت احتمال بروز بهمن و از سوی دیگر شیب زیاد در گرده آلمان ها، انتقال اجساد امکان پذیر نیست.
کرمانی/ عامل تیراندازی  که سبب مجروح شدن یک فرد  روستایی در شرق کرمان شده بود به چنگ پلیس افتاد.  
*ایرنا/ سرهنگ راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران گفت: اراذل و اوباشی که در روزهای 20 و 21 دی ماه جاری در خیابان وحدت اسلامی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
*پلیس/ سرهنگ پاشایی معاون پلیس فتا با اشاره به دستگیری عاملان تبلیغ تقلب امتحانات نهایی در فضای مجازی گفت: بیش از ۱۷۰ تارنما مجرمانه در این باره احصاء شد و بیش از ۱۴ فقره نیز تحت اقدامات قضایی اعم از دستگیری، احضار و مسدود سازی حساب های مالی متهمان انجام شده است.
*ایرنا/ سرگرد محمد احمدی تبار فرمانده پلیس راه ولی‌آباد سیاه بیشه کندوان با اعلام این که طی سه روز گذشته محور کندوان شاهد چهار مورد سقوط بهمن بود، به ترددکنندگان در این محور هشدار داد که در مسیر حرکتشان توقف نکنند.
*ایسنا/ سردار الهی فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری با پیش فروش مجتمع های آپارتمانی به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
کرمانی/ سرهنگ  جهانشاهی رئیس پلیس آگاهی  شهرستان سیرجان از دستگیری دو متهم که اقدام به دریافت تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی غیر مجاز بانکی با مدارک جعلی کرده بودند، خبر داد.