انعکاس

اعتماد آنلاین نوشت: علی‌اکبر صالحی وزیر اسبق امور خارجه گفت که تاسیس سازمان دیپلماسی اقتصادی را درست نمی‌داند و تاسیس یک شورای عالی مختص دیپلماسی اقتصادی و زیر نظر رئیس‌جمهور را پیشنهاد می‌دهد. از نظر او تاسیس این سازمان یا نهاد مستقل در عرصه دیپلماسی اقتصادی می‌تواند وضعیت را بدتر کند. وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در برنامه صف اول شبکه خبر از پیشنهاد تاسیس یک سازمان جدید با محوریت دیپلماسی اقتصادی خبر داده بود.
 
رویداد 24 مدعی شد: نامه‌ای از جمیله علم‌الهدی همسر آیت ا... سیدابراهیم رئیسی خطاب به همسران جانبازان، ایثارگران و... منتشر شده که وی در پایان از امضای «همسر رئیس‌جمهور» پس از درج نام خود استفاده کرده است. این کار در فضای سیاسی ایران مرسوم نیست.
 
انتخاب خبر داد: حجت الاسلام سید محسن اخوان در ساعات ابتدایی امروز برای اقامه نماز جماعت صبح به مسجد بقیة ا...(عج) خیابان برازنده اصفهان مراجعه و در هنگام بازگشت، راکب موتورسیکلتی با اسلحه به سمت او شلیک کرد که البته خوشبختانه آسیب جدی به این روحانی نرسید. هنوز اخبار از چرایی و عاملان این سوءقصد در دست نیست.
 
عصر ایران نوشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال انتشار گسترده دو فیلم تبلیغاتی توسط یک شرکت تولید بستنی، علیه این شرکت اعلام جرم کرد. صادق منش مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد مذکور گفته است که این ستاد پیش از این «به جای پیگیری قضایی، مدیرعامل این شرکت را دعوت کرده و به او در این باره تذکر لسانی داده بود» اما با توجه به تکرار این روند بر خلاف تعهد قبلی مدیرعامل شرکت، ستاد ناچار به پیگیری موضوع از طریق مرجع قضایی شد.
 
فرارو نوشت: تعطیلی پمپ بنزین‌ها در تهران تکذیب شد.  بررسی‌های ایرنا البته نشان می‌دهد که هیچ جایگاه سوختی در تهران تعطیل نشده و نیست و همگی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.