ستون «حرف مردم» انعکاس دهنده صادق حرف‌های شماست.

حرف مردم

تلفن: 37009111 051 پیامک: 2000999 تلگرام: 09033337010
وزارت جهاد کشاورزی و همه وزارتخانه‌ها به صورت عملی از دامداران و گوسفند داران در روستاها حمایت کنند تا روستاها بتوانند تولید کننده باقی بمانند و هیچ کسی بیکار نشود.
 
علت مصرف بالای بنزین در کشور ایران ساخت و تولید خودروهای پرمصرف داخلی است. دولت خودروهای کم مصرف تولیدکند تا مصرف بنزین کم شود آلودگی هوا هم به حداقل برسد.
 
سازمان حفاظت محیط زیست باید محیط زیست را اقتصادی کند تا حوزه مهم محیط زیست رشد کند.
 
سن اهدای خون در ایران خیلی زیاد است. سازمان انتقال خون این سن را چند سالی کاهش دهد.
 
قدرت خرید مردم را افزایش دهید تا شاهد افزایش بیکاری در کشور نباشیم.
 
 شهرداری مشهد بعضی از خیابان‌ها را خیلی باریک و تنگ کرده است مثل خیابان شیرازی  ۱۰ بار چراغ قرمز می‌شود تا ماشین به چهارراه شهدا برسد.
 
هر روز در اینترنت شاهد تبلیغات زیادی برای رفع کمردرد و معالجه تنگی کانال نخاعی بدون عمل جراحی و با استفاده از کمربندهای طبی هستیم که امواج الکترو مغناطیسی و حرارتی با لرزش‌های ماساژ الکترونیکی را با توضیحاتی ناکافی تبلیغ می‌کنند که صحت و سقم آن مورد تردید و سوال است. لذا شایسته است وزارت محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و صاحب‌نظران حرفه‌ای و متخصصان ارتوپدی و فیزیوتراپی و جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات و دیگر متخصصان مربوطه در این باره اظهار نظر قاطع و راستی آزمایی علمی کنند. 
 
 توی دیوار دیدم یکی نوشته یک تن نان خشک تمیز و سالم برای فروش دارم. از مسئولان آرد و نان و تعزیرات و بازرسی خواهشمندم پیگیر شوند ببینند چطور یک نفر یک تن نان خشک رو جمع کرده که توی عکس هم که دیدم بیشتر نان‌ها بربری بود! واقعا یا نظارت‌ها ضعیف شده یا محتکران و اختلاسگرها و خلافکاران به روز شده اند.
 
 چقدر بد است یک مسؤل بیاد توی رسانه ملی خبر و قول کذب بده و بگه این هفته عیدی کارکنان دولت واریز می‌شه. از آن تاریخ بیش از دو هفته گذشته هنوز واریز نکردن.
 
 سارقان سابقه دار و خلافکاران حرفه‌ای نباید آزاد باشند تا در این شرایط سخت و فشارهای گوناگون مشکلات مردم را بیشتر کنند و در جامعه ناامنی و نارضایتی درست کنند.
 
لطفا به مسئولان مربوطه بگویید اعتبار بلاعوض مسکن دو معلول بهزیستی را پرداخت کنند. هر وقت به اداره بهزیستی مراجعه می‌کنیم مددکار می‌گوید هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.
 
 در ایران سال ۱۴۰۱ تعداد 30 میلیون مسافر به وسیله حمل و نقل ریلی جابه جا شده‌اند. از صدا و سیما تقاضا می‌کنم برنامه‌ای مستمر با موضوع حمل مسافر و بار به صورت ریلی با محوریت پیگیری مطالبات مردمی تولید بکند.
 
با چاپ کردن پیام‌های مردمی در حل کردن مشکلات جامعه مردم را یاری کنید.
 
قلعه تاریخی عمرانی گناباد در حاشیه جاده آسیایی مسیر شهرهای جنوبی و شرق کشور واقع شده است که به تنهایی ظرفیت ایجاد یک شهرک گردشگری را دارد البته نیاز به بازسازی دارد.
 
 هرس وتشکیل جای آبخوری برای درختان وگل ‌ها اقدامی ضروری است اگرمی خواهیم این نعمت‌های پرفایده الهی همچنان سرزنده باشند.
 
وزارت کشاورزی و وزارت بهداشت! جلوی آبیاری محصولات کشاورزی را با فاضلاب بگیرید که سلامت مردم در خطر است.
 
 ۵۰ کشور اسلامی و ۳۰ کشوراسلامی عربی  اکثر حاکمان فاسد وترسو در مورد غزه عزیز که روزانه ده‌ها نفر قتل عام می‌شوند چه کردند؟ درتاریخ ثبت خواهد شد  .
 
آقای ابطحی در مصاحبه باخراسان در آخر مصاحبه در مواجهه با اسم محمود احمدی نژاد اونو فیک دونست، ببین احمدی نژاد چه بلایی سر ابطحی وهم طیفی هاش آورد! 
 
زیان‌های اعتیاد فقط به فرد معتاد نمی‌رسد خانواده او هم از بین می‌رود فرزندانشان هم دربه‌در می‌شوند دولت باید جلوی مواد مخدر را بگیرد تا کشور از دست نرود
رشد قیمت همه اجناس در دولت گذشته بیشتر بوده یا دولت الان..اقتصاددانان و کسبه و حتی مسئولان و مدیران نظر بدهند که دولت‌ها همدیگر را متهم نکنند
آقای وزیر کشور  تو را خدا جلوی ورود  اتباع بیگانه  را به کشور بگیر ید  .
 
کشورهای غربی را همین ننگ کافی است که در خصوص جنگ در غزه و اوکراین نگاهی دوگانه دارند و کشورهای مستقل را ناکارآمد می‌دانند.
 
"سلام به روزنامه خوب خراسان عزیز  همین چند روز قبل شما در رابطه شرکت‌های پانزی به مردم ایران اطلاع و هشدار دادید  در دام این شرکت‌های پانزی کلاهبردار نیفتید.  متاسفانه عده  ایی از ما مردم گیر افتادند اگر خودمان این شرکت‌هارا شارژ نکنیم دو روزه بساطشان جمع می‌شود .
 
مسئولین محترم راه آهن لطفاً در مورد قطار سریع السیر توربوترن اصفهان به تهران و مشهد مقدس که چند سالی است در مورد خطوط جدید و راه اندازی آن که مسافت اصفهان تا تهران را بر روی ریل‌های جدید و مخصوص در حدود دوساعت و نیم طی می‌کند و رقیب سرسخت بعد از هواپیما در مرحله بعدی سرعت و رساندن مسافرین در کوتاه‌ترین زمان خواهد شد توضیح بفرمایند که حدوداً تاچه زمانی دیگر این طرح مهم و ضروری و پیشرفته به انجام و بهره برداری می‌رسد و عملیاتی خواهد شد؟ 
 
در یکی از شبکه‌های سیما در باره مسیحی‌ها و غیره طوری سخن می‌گفت انگار نژاد برتر هستند در حالی سیاه پوستان آفریقایی و هندی هم دین آنها مسیحی می‌باشد.
 
چهره کریه فقر درسالهای گذشته خصوصا بعد از وضع تحریم‌های بین المللی بخوبی خود را در سطح شهر نشان می‌دهد از قبیل کودکانی‌که بجای حضور در کلاس درس تا کمر در سطل زباله‌های خم شده اند.لذا لازم است تصمیمات اساسی برای رونق اقتصادی اتخاد گردد.
 
 بعضی قوانین جدید مالیاتی به قدری مشکل ساز شده اند که سایت شهرداری مشهد نیز امکان دریافت غیر حضوری (الکترونیکی)عوارض خودرو را ندارد،این هم از دولت الکترونیک محترم ما !
 
شورای اسلامی بجنورد. گردشگری و توریسم یکی از پول‌ساز ترین درآمدها برای شهر است. شما برای مهم‌ترین گردشگاه شهر بش قارداش چه از نظر راه و امکانات چه‌کار کردید؟ 
 
" بی قانونی همیشه مذموم هستش و اگر از سمت مسئولین بی قانونی رخ بده این عمل مذموم تر هم می‌شه.
آقای ظریف در سخنان خود دقت کنید! ارتقاء سطح امنیت ملی بازیچه دستان شماو دوستانتان در عرصه  سیاسی بازی نیست! یک روز تفرقه میان میدان ودیپلماسی! یک روز تقابل میان موشک و مردم! انگار یک اپوزسیون خارج نشین داره به مردم تلقین میکنه که پیشرفت موشکی رفاه زندگی رو ازتون گرفته!
 
چرا سایپا به جای انجام تعهدات قبلی معوق شده فروش فوری مناسبتی گداشته ؟کسی هست بگه چرا یک‌ساله خودروی خریداری شده رو نمیدن ولی  فروش فوری جدید می‌ذارن؟
 
منم باپیام شهروندمحترم که باوجودباغ وحش مخالف هستندوبایدانواع حیوانات درزیستگاه طبیعی خود رهاوزندگی کنندموافقم ."
 
ایهاالناس من مخاطب رادیو آوا هستم و خیلی از ترانه‌های پاپ و سنتی آن لذت می‌برم ! باید به متن ارائه شده در تصانیف عرفانی آن در وصف خدای لاشریک  دقت کرد تا به حظ وافر رسید !
 
باسلام و خداقوت به همه مسئولین مشهدمقدس خواهشمند است نسبت به تاسیس درمانگاه شبانه روزی تخصصی و داروخانه شبانه روزی در منطقه نوفل لوشاتو اقدام بفرمایید همه ماشین ندارند که بتوانند به سناباد یابعثت بروند باسپاس فراوان
چرا باید مردم این‌قدر در محدودیت و تنگنا باشند که حتی داشتن یک موبایل و لپ‌تاپ ساده براشون آرزو شده و بخاطر پرداخت هزینه کمتر اینطوری در دام شیادانی مثل کوروش کمپانی بیفتند .
 
"روزنامه حکومتی خراسان بدان که  کارگزاران حزب اصلاح طلب نیست و نظراتش برای ما طرفداران اصلاحات پشیزی ارزش ندارد.
آیامی‌دانید تامین اجتماعى اکثر دارو هاى گران را از پوشش بیمه حذف کرده؟
 
حوزه‌های آبریز شاندیز قسمت ابرده و اونورا خیلی کثیفه شهرداری برای لایروبی از رستورانا هزینه شو بگیره و لایروبی کنه خودشونم حتما راضین. صورت خوشی نداره مسافر بیاد.
 
شبکه‌های تلویزیونی قدیمی از هفته گذشته دچار مشکل شده و تصاویر برخی شبکه‌ها قابل دریافت نبست.تلفن روابط عمومی صدا سیما نیز پاسخگویی ندارد
 قراربود باگران شدن بسته‌های اینترنتی ، کیفیت وسرعت نت شبکه‌های اجتماعی داخلی افزایش یابد ، دریغ ، بدتر هم شده است.