انعکاس

فردانیوز خبر داد:ایران پیشنهاد رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برای سفر به تهران با هدف گفت وگو درباره فعالیت‌های هسته‌ای رد کرد.محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی درباره درخواست سفر گروسی به تهران گفت: انجام این سفر در ماه اسفند به دلیل «تراکم برنامه‌ها» بعید است.

چندثانیه نوشت:هک پی‌درپی پایگاه‌های اطلاعاتی سوالی را در ذهن ایجاد می‌کند:نقش شورای عالی فضای مجازی، سازمان پدافند غیرعامل، افتای ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شبکه ملی اطلاعات ایران و نهادهای امنیتی در صیانت از حریم خصوصی ما مردم چیست؟

الف نوشت:حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: پرونده آقای بابک زنجانی در حالی به این مرحله رسیده که بسیاری تصور می‌کردند انجام نمی‌شود، اما اینک اموالی که طلب بیت‌المال بود برگردانده شده است.وی با بیان این که اموال بیت‌المال با تدبیر خوب قوه قضاییه و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات سپاه به بیت المال برگشت داده شد، گفت: این موضوع خبر خوبی قبل از انتخابات و شب عید برای مردم بود، حتما در معادلات اقتصادی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

همشهری آنلاین خبر داد: به‌دنبال رویکرد کویت در هفته‌های اخیر جهت طرح موضوع میدان آرش در فضای رسانه‌ای، «محمد علی‌بک» دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار «بدر المنیخ» سفیر کویت در تهران  مراتب اعتراض و ناخرسندی ایران را نسبت به این رویکرد به او ابلاغ کرد.

اصلاحات نیوز نوشت:سومین نامه دکتر حسن روحانی به شورای نگهبان برای اعلام دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ارسال شد. دو نامه قبلی دکتر روحانی به شورای نگهبان بی‌پاسخ مانده است.

رجانیوز نوشت:رئیس کل دادگستری اصفهان گفت:در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۸ تروریست ‌با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان دستگیر شدند.نیروهای وزارت اطلاعات در استان همچنین در راستای مبارزه با عناصر تروریستی وابسته به گروهک‌های معاند در ماه‌های گذشته موفق به دستگیری‌ ۱۳ تروریست در اصفهان شدند و از آن ها  ۵۵ بمب دست‌ساز و ‌تعداد انبوهی سلاح غیر‌مجاز کشف شد.‌