چهره ها و خبر ها




بهرام افشاری از 18 اسفندماه، در شهرهای استرالیا و نیوزیلند تئاتر اجرا خواهد کرد. او در این نمایش به نام «چه کسی جوجه تیغی را کشت»، به عنوان طراح، نویسنده، کارگردان و بازیگر حضور دارد.







امین زندگانی مشغول بازی در سریال محرمی «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی است. او در این مجموعه با چهره‌هایی مانند فریبا متخصص، داریوش ارجمند، هومن برق‌نورد و شبنم قربانی همبازی است.







الناز حبیبی که امسال با فیلم کمدی «فسیل» صدرنشین گیشه سینماها بود، از 23 اسفندماه با کمدی «تمساح خونی» روی پرده سینماها حضور خواهد داشت. حبیبی کمدی «شه‌سوار» را نیز آماده اکران دارد.







هدایت هاشمی از دوشنبه هفتم اسفند ساعت 21، با سریال «پایتخت 3» ساخته سیروس مقدم به شبکه آی‌فیلم می‌آید. او در این فصل و همچنین «پایتخت 4» نقش شخصیت «اوس موسی» را ایفا کرد.







پردیس افکاری پنج‌شنبه سوم اسفند بر اثر ابتلا به بیماری سرطان کبد، در 55 سالگی درگذشت. سریال‌هایی مانند «در مسیر زاینده رود» و «پنج کیلومتر تا بهشت» از آثار به یاد ماندنی افکاری هستند.







محمد خزاعی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرده است حضور فیلم‌ها بدون دریافت پروانه نمایش در جشنواره‌های خارجی، باعث می‌شود در آینده سازندگان این آثار و پروانه‌هایی که دریافت خواهند کرد، اثرگذار باشد.